Odbiór i zagospodarowanie odpadów komunalnych z terenu Gminy Rojewo
Numer ogłoszenia w BZP: 261900 – 2015; data zamieszczenia: 05.10.2015
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy:
V
|
zamówienia publicznego
|
|
zawarcia umowy ramowej
|
|
ustanowienia dynamicznego systemu zakupów (DSZ)
|
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Rojewo, Rojewo 8, 88-111 Rojewo, woj. kujawsko-pomorskie, tel. 52 3511390, 3511324, faks 52 3511390.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.bip.rojewo.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Odbiór i zagospodarowanie odpadów komunalnych z terenu Gminy Rojewo.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.
II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest wykonanie usługi polegającej na odbieraniu odpadów komunalnych z terenu Gminy Rojewo od właścicieli nieruchomości zamieszkałych i niezamieszkałych na terenie Gminy Rojewo, z Punktu Selektywnej Zbiórki Odpadów Komunalnych w Rojewie oraz ich zagospodarowaniu w sposób zapewniający osiągnięcie odpowiednich poziomów recyklingu, przygotowania do ponownego użycia i odzysku innymi metodami oraz ograniczenie masy odpadów komunalnych ulegających biodegradacji przekazywanych do składowania, zgodnie z zapisami ustawy z dnia 13 września 1996 r. o utrzymaniu czystości i porządku w gminach (Dz. U. z 2013 r. poz. 1399 ze zm.), zapisami Planu Gospodarki Odpadami, przyjętego Uchwałą Sejmiku Województwa Kujawsko-Pomorskiego nr Nr XXVI/434/12 z dnia 24 września 2012 roku w sprawie uchwalenia Planu Gospodarki Odpadami Województwa Kujawsko-Pomorskiego. III.2.2. Liczba mieszkańców zameldowanych na terenie gminy Rojewo na dzień 31 grudnia 2014 r. wynosi około: 4719 osób, w tym około: L.P Nazwa miejscowości Liczba mieszkańców Liczba nieruchomości 1. Bród Kamienny 14 4 2. Budziaki 100 18 3. Dąbie 76 21 4. Dąbrowa Mała 10 4 5. Dobiesławice 115 25 6. Glinki 52 17 7. Glinno Wielkie 131 35 8. Jarki 34 19 9. Jaszczółtowo 109 26 10. Jezuicka Struga 327 34 11. Jurancice 40 10 12. Leśnianki 60 13 13. Liszkowice 186 45 14. Liszkowo 458 122 15. Magdaleniec 12 2 16. Mierogoniewice 174 35 17. Osieczek 66 14 18. Osiek Wielki 187 44 19. Płonkowo 190 56 20. Płonkówko 182 51 21. Rojewice 148 46 22. Rojewo 600 179 23. Stara Wieś 122 29 24. Ściborze 510 120 25. Topola 258 68 26. Wybranowo 293 79 27. Zawiszyn 173 46 28. Żelechlin 92 22 Razem 4.719 1184 III.2.3. Szacunkowa liczba gospodarstw domowych z podziałem na wielkość wynikająca ze złożonych deklaracji 1- osobowe gospodarstwo domowe 145 2/4 osobowe gospodarstwo domowe 716 5/8 osobowe gospodarstwa domowe 242 Powyżej 9 osób w gospodarstwie domowym 15 Budynki należące do wspólnot mieszkańców/spółdzielni mieszkaniowych 6 Razem 1124 III.2.4. Na terenie gminy znajdują się: 1184 nieruchomości budownictwa mieszkaniowego (w tym 6 budynków należących do spółdzielni mieszkaniowych, wspólnot) w miejscowości Jarki działki zabudowane domkami letniskowymi - ok. 40 działek, 59 nieruchomości w których prowadzona jest działalność gospodarcza ( tym 3 duże zakłady przemysłowe) 12 placów zabaw i rekreacji; 71 przystanków autobusowych; 3 cmentarze; 5 szkół; 9 świetlic wiejskich. III.2.5. Powierzchnia Gminy Rojewo - 12021 ha. III.2.6. W Gminie Rojewo w latach 2013-2015r zebrano następujące ilości odpadów komunalnych: Rok 2013- ilości podane są w kg Kod odpadu 150102 - opakowania z tworzyw sztucznych - 19020 Kod odpadu 150107 - opakowania ze szkła - 19920 Kod odpadu 200102- szkło - 860 Kod odpadu 150101 - opakowania z papieru i tektury - 6280 Kod odpadu 200101 - papier i tektura - 1200 Kod odpadu 170101 - odpady betonu oraz gruz betonowy z rozbiórek i remontów - 1900 Kod odpadu 200201 - odpady ulegające biodegradacji - 1600 Kod odpadu 200301 - niesegregowane (zmieszane) odpady komunalne - 450560 Kod opadu 191212 - odpady z mechanicznej obróbki odpadów - 3000 Kod odpadu 16 02 13*- 285 Kod odpadu 16 02 14 - 85 Kod odpadu 10 01 01 - 1680 RAZEM - 506390 Rok 2014 mg- ilości podane są w kg Kod odpadu 150102 - opakowania z tworzyw sztucznych -60000 Kod odpadu 150107 - opakowania ze szkła - 74400 Kod odpadu 150101 - opakowania z papieru i tektury 15300 Kod odpadu 200101- papier i tektura - 3600 Kod odpadu 170101 - odpady betonu oraz gruz betonowy z rozbiórek i remontów - 16500 Kod odpadu 200201 - odpady ulegające biodegradacji - 4300 Kod odpadu 200301 - niesegregowane (zmieszane) odpady komunalne - 470600 Kod odpadu 10 01 01 - 4100 RAZEM 648800 Rok 2015 I POŁOWA - ilości podane są w kg Kod odpadu 150102 - opakowania z tworzyw sztucznych - 29200 Kod odpadu 150107 - opakowania ze szkła - 25800 Kod odpadu 150101 - opakowania z papieru i tektury - 4200 Kod odpadu 200301 - niesegregowane (zmieszane) odpady komunalne - 151500 Kod odpadu 10 01 01 - 3300 RAZEM 214 000 Odpady odebrane z Punktu Selektywnej Zbiórki Odpadów Komunalnych w I półroczu 2015r. - ilości podane w kg; Kod odpadu 160103 - zużyte opony - 3500 Kod odpadu 200307 odpady wielkogabarytowe - 500 Kod odpadu 100101 - 1920 Kod odpadu 170904 - 2400 Razem 8320.
II.1.5)
V
|
przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających:
|
- Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówień uzupełniających
- Zamawiający dopuszcza możliwość udzielenia zamówień uzupełniających stanowiących nie więcej niż 20% wartości zamówienia podstawowego.
II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90.50.00.00-2, 90.51.20.00-9, 90.51.31.00-7, 90.51.10.00-2, 90.53.30.00-2, 90.51.40.00-3.
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.
II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w miesiącach: 12.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WADIUM
- Informacja na temat wadium: Ustala się wadium dla całości przedmiotu zamówienia w wysokości: 8.000,00 zł (słownie: osiem tysięcy złoty 00/100).
III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
- III.3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
- Wykonawcy muszą być wpisani do rejestru działalności regulowanej w zakresie odbierania odpadów komunalnych od właścicieli nieruchomości na terenie Gminy Rojewo, wydanego przez Wójta Gminy Rojewo; Warunek zostanie oceniony na podstawie złożonych dokumentów.
- III.3.2) Wiedza i doświadczenie
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
- W tym względzie Wykonawca wykaże że wykonał (lub wykonuje) w okresie ostatnich trzech lat (jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy, to w wielkościach proporcjonalnych w tym okresie): 1. usługi odbioru odpadów komunalnych zmieszanych od właścicieli nieruchomości w ilości co najmniej 500 Mg/rok (w jednym lub wielu zadaniach) oraz 2. usługi odbioru odpadów komunalnych gromadzonych selektywnie od właścicieli nieruchomości (w jednym lub wielu zadaniach) w ilości co najmniej 100 Mg/rok oraz spełnianie warunku zostanie ocenione na podstawie złożonego wykazu wykonanych lub wykonywanych usług i dokumentów potwierdzających, że zostały wykonane lub są wykonywane należycie.
- III.3.3) Potencjał techniczny
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
- Wykonawca wykaże że, dysponuje bazą magazynowo-transportową usytuowaną na terenie Gminy Rojewo lub w odległości nie większej niż 60 km od jego granicy; do której posiada tytuł prawny, spełniającą wymagania określone w Rozporządzeniu Ministra Środowiska z dnia 11 stycznia 2013 r. w sprawie szczegółowych wymagań w zakresie odbierania odpadów komunalnych od właścicieli nieruchomości (Dz.U. z 2013 r., poz.122). Dysponuje co najmniej dwoma pojazdami przystosowanymi do odbierania zmieszanych odpadów komunalnych, oraz co najmniej dwoma pojazdami przystosowanymi do odbierania selektywnie zebranych odpadów komunalnych, oraz co najmniej jednym pojazdem do odbierania odpadów bez funkcji kompaktującej, spełniającymi wymagania określone w rozporządzeniu Ministra Środowiska z dnia 11 stycznia 2013 r. w sprawie szczegółowych wymagań w zakresie odbierania odpadów komunalnych od właścicieli nieruchomości. Spełnianie warunku zostanie ocenione na podstawie złożonego wykazu narzędzi, wyposażenia zakładu i urządzeń technicznych dostępnych wykonawcy usług w celu wykonania zamówienia wraz z informacją o podstawie do dysponowania tymi zasobami oraz opisu urządzeń technicznych oraz środków organizacyjno-technicznych zastosowanych przez wykonawcę usług w celu zapewnienia jakości.
- III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
- Spełnienie warunku zostanie ocenione na podstawie złożonego oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu.
- III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
- W tym względzie wykonawca musi posiadać ubezpieczoną odpowiedzialność cywilną w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia na kwotę co najmniej 300.000,00 zł (słownie: trzysta tysięcy złotych). Spełnianie warunku zostanie ocenione na podstawie złożonej opłaconej polisy, a w przypadku jej braku innego dokumentu potwierdzającego, że wykonawca ma ubezpieczoną odpowiedzialność cywilną.
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
- III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:
- potwierdzenie posiadania uprawnień do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania, w szczególności koncesje, zezwolenia lub licencje;
- wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, głównych dostaw lub usług, w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy lub usługi zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów, czy zostały wykonane lub są wykonywane należycie;
- wykaz narzędzi, wyposażenia zakładu i urządzeń technicznych dostępnych wykonawcy usług lub robót budowlanych w celu wykonania zamówienia wraz z informacją o podstawie do dysponowania tymi zasobami;
- opłaconą polisę, a w przypadku jej braku, inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia.
Wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełnienia warunków udziału w postępowaniu, o których mowa w art. 22 ust. 1 pkt 4 ustawy, na zasoby innych podmiotów przedkłada następujące dokumenty dotyczące podmiotów, zasobami których będzie dysponował wykonawca:
- opłaconą polisę, a w przypadku jej braku, inny dokument potwierdzający, że inny podmiot jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia;
- III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
- oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
- aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
- aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
- aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenia zdrowotne i społeczne, lub potwierdzenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
- aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 ustawy, wystawioną nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
- aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 9 ustawy, wystawioną nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
- aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 10 i 11 ustawy, wystawioną nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
- wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na zasoby innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy, określonym w pkt III.4.2.
- III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych
Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:
III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:
- nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
- nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
- nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
III.4.3.2)
- zaświadczenie właściwego organu sądowego lub administracyjnego miejsca zamieszkania albo zamieszkania osoby, której dokumenty dotyczą, w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 - wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
- zaświadczenie właściwego organu sądowego lub administracyjnego miejsca zamieszkania albo zamieszkania osoby, której dokumenty dotyczą, w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 10 -11 ustawy - wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert.
- III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej
- lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:
- 1. Cena - 0.98
- 2. Termin płatności faktury - 0.02
IV.2.2)
|
przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna, adres strony, na której będzie prowadzona: nie dotyczy
|
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.rojewo.pl Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Gminy Rojewo, Rojewo 8, 88-111 Rojewo.
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 16.10.2015 godzina 12:00, miejsce: Urząd Gminy Rojewo, Rojewo 8, 88-111 Rojewo pokój nr 12 (sekretariat).
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: .
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie
|