Metody dostarczania dokumentów elektronicznych do Urzędu:
1. Przekazanie dokumentu poprzez wypełnienie formularza bądź dołączenie podpisanego dokumentu on-line na stronie Elektronicznego Urzędu Podawczego;
2. Dostarczenie dokumentów w godzinach pracy urzędu (7:15 – 15:15) do sekretariatu urzędu mieszczącgo się w pokoju nr 12 na następujących nośnikach danych:
* Dyskietka 1,44 MB
* Pamięć masowa USB 1.1 lub 2.0
* Płyta CD-RW
Wymienione nośniki muszą mieć możliwość zapisu Urzędowego Poświadczenia Odbioru.
Wymagania dla dokumentów elektronicznych dostarczanych do Urzędu:
1. Dokumenty elektroniczne muszą być podpisane ważnym, kwalifikowanym podpisem cyfrowym w formacie Xades-Bes
2. Akceptowalne formaty załączników to:
* DOC, RTF, ODT
* XLS
* CSV
* TXT
* GIF, TIF, BMP, JPG
* PDF
* ZIP
3. Wielkość wszystkich załączników dołączonych do jednego formularza (dokumentu elektronicznego) nie może przekroczyć 3MB.
4. Dokumenty lub nośniki zawierające oprogramowanie złośliwe będą automatycznie odrzucane i nie zostaną rozpatrzone.
Realizacja: IDcom-web.pl
Wszelkie prawa zastrzeżone © 2018 Urząd Gminy Rojewo