Przetargi - archiwum

Ogłoszenie o zamówieniu "Przebudowa obiektów sportowych w miejscowości Rojewo"

Numer sprawy: RB.I.271.1.2013
Numer ogłoszenia: 10284 - 2013; data zamieszczenia: 08.01.2013
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Urząd Gminy Rojewo , Rojewo 8, 88-111 Rojewo, woj. kujawsko-pomorskie, tel. 052 3511390, 3511324, faks 052 3511390.

  • Adres strony      internetowej zamawiającego: www.bip.rojewo.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Przebudowa obiektów sportowych w miejscowości Rojewo.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przebudowa istniejącego boiska wielofunkcyjnego o nawierzchni asfaltowej na boisko o nawierzchni akrylowej, budowa ogrodzenia oraz piłkochwytów przy istniejących boiskach do piłki nożnej. Budowa bieżni o nawierzchni akrylowej do biegu na 100 m ze skocznią do skoku w dal. Budowa oświetlenia boiska wielofunkcyjnego. 1). Przebudowa boiska wielofunkcyjnego - 768 m2 2). Bieżnia do biegu na 100m - 575 m2 3). Skocznia do skoku w dal - 37,5 m2 4). Piłkochwyty wys. 6m - 157,5 mb 5). Ogrodzenie panelowe wys. 4,0 m - 152 mb 6). Ogrodzenie panelowe wys. 1,0 m - 182 mb 7). Słupy oświetleniowe - 4 szt Przedmiot zamówienia należy wykonać w dwóch etapach: I etap z terminem wykonania do 30.03.2013 r. 1) budowa ogrodzenia przy istniejących boiskach, 2) budowa oświetlenia boiska wielofunkcyjnego. II etap z terminem wykonania do 31.08.2013 r. 1) przebudowa boiska wielofunkcyjnego, 2) budowa bieżni oraz skoczni w dal, 3) budowa piłkochwytów przy istniejących boiskach.

II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak.

  • Określenie przedmiotu      oraz wielkości lub zakresu zamówień uzupełniających
  • Zamawiający dopuszcza      możliwość udzielenia zamówień uzupełniających stanowiących nie więcej niż      20% wartości zamówienia podstawowego.

II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.21.22.20-4.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.

 

II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 31.08.2013.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: Zamawiający wymaga wniesienia wadium. Ustala się wadium dla całości zamówienia w wysokości: 10.000,00 zł, słownie: dziesięć tysięcy złoty 00/100

III.2) ZALICZKI

  • Czy przewiduje się      udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

  • Działalność prowadzona na potrzeby wykonania przedmiotu zamówienia nie wymaga posiadania specjalnych uprawnień.
  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

  • Wymagane jest wykazanie przez wykonawcę realizacji co najmniej dwóch robót budowlanych odpowiadających swoim rodzajem i zakresem przedmiotowi zamówienia (wykonanie boisk sportowych w technologii określonej w dokumentacji budowlanej lub roboty drogowe i obiekty sportowe lub inne o nawierzchni akrylowej, nawierzchnia akrylowa zgodna z dyrektywą UE 2004/42/EEC ) o wartości co najmniej 300.000,00 PLN każda w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie. uszczegółowienie - spełnienie warunku poprzez wskazanie robót z podaniem ich wartości, daty wykonania i odbiorców wraz z potwierdzeniem należytego wykonania robót, nawierzchnia akrylowa powinna spełniać.
  • III.3.3) Potencjał techniczny

Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

  • Oświadczenie wykonawcy
  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

  • Oświadczenie o dysponowaniu osobami posiadającymi uprawnienia do kierowania robotami budowlanymi w specjalności drogowej, konstrukcyjno budowlanej i w specjalności instalacji i urządzeń elektrycznych.
  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

  • Wymagane jest wykazanie przez wykonawcę - ubezpieczenie od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzenia działalności o wartości nie mniejszej niż 250.000,00 PLN

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

  • III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:
  • III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
  • III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych
    • wykaz robót budowlanych w       zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy i       doświadczenia, wykonanych w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem       terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w       postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w       tym okresie, z podaniem ich rodzaju i wartości, daty i miejsca wykonania       oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że roboty zostały wykonane       zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone
    • oświadczenie, że osoby,       które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane       uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich       uprawnień
    • opłaconą polisę, a w       przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest       ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej       działalności związanej z przedmiotem zamówienia
    • oświadczenie o braku       podstaw do wykluczenia
    • aktualny odpis z       właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru,       w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1       pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem       terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o       udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób       fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy
    • wykonawca powołujący się       przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na potencjał       innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia,       przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie wymaganym       dla wykonawcy, określonym w pkt III.4.2.

Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

    • nie otwarto jego       likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6       miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do       udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
  • III.4.3.2) zaświadczenie właściwego organu sądowego lub administracyjnego miejsca zamieszkania albo zamieszkania osoby, której dokumenty dotyczą, w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 ustawy - wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert - albo oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio miejsca zamieszkania osoby lub kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, jeżeli w miejscu zamieszkania osoby lub w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się takiego zaświadczenia

III.6) INNE DOKUMENTY

Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)

Kosztorys ofertowy

III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.

IV.3) ZMIANA UMOWY

Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: tak

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

1. Zmiana postanowień zawartej umowy może nastąpić za zgodą obu Stron wyrażoną na piśmie pod rygorem nieważności na następujących warunkach: 1) zmiana terminu zakończenia robót: a) jeżeli wystąpi nieterminowe przekazanie terenu budowy przez Zamawiającego, a opóźnienie to będzie miało wpływ na terminowe wykonanie przedmiotu umowy, b) jeżeli Zamawiający dokonał zmiany sposobu wykonania części przedmiotu umowy, czego nie można było przewidzieć przed zawarciem umowy, c) jeżeli wystąpiła konieczność wprowadzenia zmian w dokumentacji projektowej czego nie można było przewidzieć w chwili zawarcia umowy i może mieć to skutek, jak w lit. a, d) jeżeli warunki atmosferyczne nie pozwolą na wykonywanie części przedmiotu umowy ze względów technologicznych, co może mieć wpływ na jakość wykonania, trwałość i zachowanie okresu gwarancji, e) na skutek siły wyższej, f) jeżeli przedłużeniu uległo postępowanie o zamówienie publiczne. 2) zmiana wysokości wynagrodzenia: - jeżeli zmianie ulegnie urzędowa stawka VAT na roboty budowlane. 2.Warunkiem wprowadzenia zmian do zawartej umowy będzie potwierdzenie powstałych okoliczności w formie opisowej i właściwie umotywowanej ( protokół wraz z uzasadnieniem) przez powołaną przez Zamawiającego komisję techniczną, w składzie której będą m.in. Inspektor Nadzoru oraz Kierownik budowy.

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.rojewo.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem:
Urząd Gminy Rojewo Rojewo 8, 88-111 Rojewo.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 23.01.2013 godzina 12:00, miejsce: Urząd Gminy Rojewo, Rojewo 8, 88-111 Rojewo pokój nr 12 (sekretariat).

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Program Rozwoju Obszarów Wiejskich na lata 2007-2013.

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

 

 

W załącznikach poniżej znajdują się pytania i odpowiedzi potencjalnych Wykonawców.

Załączniki

Wiadomość powiązana z

Rejestr zmian

Data wytworzenia dokumentu: 08.01.2013
Dokument wytworzony przez: Referat Budownictwa Planowania Przestrzennego i Gospodarki Komunalnej
Osoba odpowiedzialna za treść dokumentu: Leszek Wołąkiewicz
Data wprowadzenia dokumentu do BIP: 08 stycznia 2013 10:22
Dokument wprowadzony do BIP przez: Leszek Wołąkiewicz
Ilość wyświetleń: 1277
16 stycznia 2013 13:38 Leszek Wołąkiewicz - Dodanie załącznika [odpowiedz_7.doc] do dokumentu.
15 stycznia 2013 12:22 Leszek Wołąkiewicz - Dodanie załącznika [odpowiedz_6.doc] do dokumentu.
15 stycznia 2013 12:22 Leszek Wołąkiewicz - Dodanie załącznika [odpowiedz_5.doc] do dokumentu.
Zatrzymaj banner przewijany