Przetargi - archiwum

Ogłoszenie o zamówieniu- "Termomodernizacja Szkoły Podstawowej w Rojewicach i budynku archiwum w Rojewie"

OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane

Znak sprawy: RB.I.271.7.2013

Numer ogłoszenia BZP: 195100 – 2013; data zamieszczenia: 20.05.2013 r.

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Urząd Gminy Rojewo , Rojewo 8, 88-111 Rojewo, woj. kujawsko-pomorskie, tel. 052 3511390, 3511324, faks 052 3511390.

  • Adres strony      internetowej zamawiającego: www.bip.rojewo.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Termomodernizacja Szkoły Podstawowej w Rojewicach i budynku archiwum w Rojewie.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane.

II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest termomodernizacja budynku Szkoły Podstawowej w Rojewicach oraz budynku archiwum w Rojewie. W zakres zamówienia w szczególności wchodzi: 1) Ocieplenie ścian budynków płytami styropianowymi o grubości 10 cm i 12 cm. 2) Ocieplenie ścian cokołu płytami styropianowymi grubości 5 cm. 3) Ocieplenie ościeży płytami styropianowymi gr. 3 cm. 4) Ocieplenie stropodachu płytami styropianowymi gr. 15 cm jednostronie oklejonymi papą. 5) Pokrycie stropodachu papą termozgrzewalną, 6) Wymiana rynien. 7) Wymiana rur spustowych. 8) Wymiana obróbek blacharskich. 9) Wymiana stolarki okiennej drewnianej na PCV. 10) Wymiana instalacji odgromowej. 11) Montaż parapetów zewnętrznych z blachy powlekanej. Ilość i rodzaj 1. Budynek Szkoły Podstawowej w Rojewicach: 1) Ocieplenie ścian płytami styropianowymi gr. 12 cm - 435,41 m2, 2) Ocieplenie cokołu płytami styropianowymi grubości 5 cm - 30,55 m2, 3) Ocieplenie ościeży płytami styropianowymi gr. 3 cm - 44,78 m2, 4) Ocieplenie stropodachu płytami styropianowymi gr. 15 cm - 663,81 m2, 5) Pokrycie stropodachu papą termozgrzewalną - 663,81 m2, 6) Rynny z blachy ocynkowanej - 71,70 mb, 7) Rury spustowe - 20,8 m2, 8) Obróbki blacharskie - 60,99 m2, 9) Parapet zewnętrzne z blachy powlekanej - 14,58 m2, 10) Wymiana instalacja odgromowa - 204,70 mb, 11) Ocieplenie ścian płytami styropianowymi gr. 10 cm - 163,78 m2, 2. Budynek archiwum w Rojewie: 1) Ocieplenie ścian płytami styropianowymi gr. 10 cm - 163,78 m2, 2) Ocieplenie ścian płytami styropianowymi gr. 12 cm - 89,10m2, 3) Ocieplenie ościeży płytami styropianowymi gr. 3 cm - 12,28 m2, 4) Wymiana stolarki okiennej - 6,24 m2, 5) Rury spustowe z blachy ocynkowanej - 20,40 m2, 6) Parapety zewnętrzne z blachy powlekanej - 4,71m2, 7) Wymiana obróbek blacharskich - 4,32 m2, 8) Wykonanie wyprawy elewacyjnej typu baranek z malowaniem - 510,74 m2..

II.1.5) przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających:

  • Określenie przedmiotu      oraz wielkości lub zakresu zamówień uzupełniających
  • Zamawiający dopuszcza      możliwość udzielenia zamówień uzupełniających stanowiących nie więcej niż      20% wartości zamówienia podstawowego

II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.32.10.00-3, 45.44.30.00-4, 45.45.00.00-6, 45.44.21.00-8.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.

 

II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 14.09.2013.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: Ustala się wadium dla całości przedmiotu zamówienia w wysokości: 8.000,00 zł słownie: osiem tysięcy złoty 00/100.

III.2) ZALICZKI

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

  • Działalność prowadzona na potrzeby wykonania przedmiotu zamówienia nie wymaga posiadania specjalnych uprawnień.
  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

  • Wymagane jest wykazanie przez wykonawcę realizacji co najmniej realizacji dwóch robót odpowiadających swym rodzajem i zakresem przedmiotowi zamówienia, w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie. uszczegółowienie - warunek ten będzie spełniony, jeżeli w załączonym do oferty wykazie wszystkich wykonanych robót w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy w tym okresie, dwie roboty odpowiadać będą swym rodzajem i zakresem przedmiotowi zamówienia.
  • III.3.3) Potencjał techniczny

Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

  • Nie wymaga się szczególnych warunków w tym zakresie
  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

  • Warunek zostanie oceniony na podstawie złożonego oświadczenia, że osoby które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień.
  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

  • Wymagane jest wykazanie przez wykonawcę - ubezpieczenie od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalność o wartości nie mniejszej niż 100.000,00 PLN.

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:

  • wykaz robót budowlanych      wykonanych w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania      ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli      okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z      podaniem ich rodzaju i wartości, daty i miejsca wykonania oraz z załączeniem      dowodów dotyczących najważniejszych robót, określających, czy roboty te      zostały wykonane w sposób należyty oraz wskazujących, czy zostały wykonane      zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone;
  • oświadczenie, że osoby,      które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane      uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich      uprawnień;
  • opłaconą polisę, a w      przypadku jej braku, inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest      ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej      działalności związanej z przedmiotem zamówienia.

Wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełnienia warunków udziału w postępowaniu, o których mowa w art. 22 ust. 1 pkt 4 ustawy, na zasoby innych podmiotów przedkłada następujące dokumenty dotyczące podmiotów, zasobami których będzie dysponował wykonawca:

  • opłaconą polisę, a w      przypadku jej braku, inny dokument potwierdzający, że inny podmiot jest      ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej      działalności związanej z przedmiotem zamówienia;

III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

  • oświadczenie o braku      podstaw do wykluczenia;
  • aktualny odpis z właściwego      rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności      gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub      ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art.      24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed      upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w      postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

  • nie otwarto jego likwidacji      ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy      przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w      postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej

  • lista podmiotów należących      do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007      r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie      należy do grupy kapitałowej;

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.3) ZMIANA UMOWY

przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

1. Zmiana postanowień zawartej umowy może nastąpić za zgodą obu Stron wyrażoną na piśmie pod rygorem nieważności na następujących warunkach: 1) zmiana terminu zakończenia robót: a) jeżeli wystąpi nieterminowe przekazanie terenu budowy przez Zamawiającego, a opóźnienie to będzie miało wpływ na terminowe wykonanie przedmiotu umowy, b) jeżeli Zamawiający dokonał zmiany sposobu wykonania części przedmiotu umowy, czego nie można było przewidzieć przed zawarciem umowy, c) jeżeli wystąpiła konieczność wprowadzenia zmian w dokumentacji projektowej czego nie można było przewidzieć w chwili zawarcia umowy i może mieć to skutek, jak w lit. a, d) jeżeli warunki atmosferyczne nie pozwolą na wykonywanie części przedmiotu umowy ze względów technologicznych, co może mieć wpływ na jakość wykonania, trwałość i zachowanie okresu gwarancji, e) na skutek siły wyższej, f) jeżeli przedłużeniu uległo postępowanie o zamówienie publiczne. 2) zmiana wysokości wynagrodzenia: - jeżeli zmianie ulegnie urzędowa stawka VAT na roboty budowlane. 2.Warunkiem wprowadzenia zmian do zawartej umowy będzie potwierdzenie powstałych okoliczności w formie opisowej i właściwie umotywowanej ( protokół wraz z uzasadnieniem) przez powołaną przez Zamawiającego komisję techniczną, w składzie której będą m.in. Inspektor Nadzoru oraz Kierownik budowy.

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.rojewo.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Gminy Rojewo Rojewo 8 88-111 Rojewo.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 05.06.2013 godzina 13:00, miejsce: Urząd Gminy Rojewo Rojewo 8 pokój nr 12 (sekretariat).

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Projekt jest dofinansowany z Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego w ramach Osi priorytetowej 2. Zachowanie i racjonalne użytkowanie środowiska. Działanie 2.3. Rozwój Infrastruktury w zakresie ochrony powietrza. Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Kujawsko - Pomorskiego na lata 2007 - 2013.

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

 

Wójt Gminy Rojewo

Rafał Żurowski

Załączniki

Wiadomość powiązana z

Rejestr zmian

Data wytworzenia dokumentu: 20 maja 2013 r.
Dokument wytworzony przez: Referat Budownictwa Planowania Przestrzennego i Gospodarki Komunalnej
Osoba odpowiedzialna za treść dokumentu: Leszek Wołąkiewicz
Data wprowadzenia dokumentu do BIP: 20 maja 2013 12:03
Dokument wprowadzony do BIP przez: Leszek Wołąkiewicz
Ilość wyświetleń: 1145
20 maja 2013 12:18 Leszek Wołąkiewicz - Zmiana kolejności załączników.
20 maja 2013 12:18 Leszek Wołąkiewicz - Zmiana kolejności załączników.
20 maja 2013 12:18 Leszek Wołąkiewicz - Zmiana kolejności załączników.
Zatrzymaj banner przewijany