OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane
Znak sprawy: RB.I.271.5.2013
Numer ogłoszenia w BZP: 184198 - 2013; data zamieszczenia: 10.05.2013
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Urząd Gminy Rojewo , Rojewo 8, 88-111 Rojewo, woj. kujawsko-pomorskie, tel. 052 3511390, 3511324, faks 052 3511390.
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Budowa punktu selektywnej zbiórki odpadów komunalnych w miejscowości Rojewo.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane.
II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest zaprojektowanie i wybudowanie punktu selektywnej zbiórki odpadów komunalnych w Rojewie wraz z dostawą kontenerów i rębaka do gałęzi dostawą i montażem wagi samochodowej. W zakres zamówienia w szczególności wchodzi: 1) Zaprojektowanie i wybudowanie punktu selektywnego zbierania odpadów komunalnych tj. utwardzonego placu z drogą dojazdową, boksami na odpady biodegradowalne i odpady budowlane, i parkingiem o łącznej powierzchni min. 2000 m2. 2) Zaprojektowanie i wybudowanie stalowej wiaty magazynowej. 3) Zaprojektowanie i wybudowanie budynku socjalno - biurowego w systemie kontenerowym z instalacjami wewnętrznymi i przyłączami wod. kan. i elektr. 4) Zaprojektowanie i wybudowanie przyłącza wodociągowego, 5) Zaprojektowanie i wybudowanie ogrodzenia z siatki na słupkach metalowych, 6) Dostawa i montaż elektronicznej wagi najazdowej dla samochodów ciężarowych. 7) Dostawa kontenerów do gromadzenia, segregacji i transportu surowców wtórnych o poj. 28m3 8) Dostawa rębaka do gałęzi. Wielkość przedmiotu zamówienia: 1. Utwardzony plac z drogą dojazdową, boksami na odpady biodegradowalne na odpady budowlane i parkingiem o łącznej powierzchni min. 2.000 m2, 2. Wiata magazynowa o konstrukcji stalowej z obudową ścian z blachy trapezowej, pow. zabudowy min. 250 m2, szerokość elewacji frontowej do 22m, wysokość użytkowa wiaty min. 4,5 m, dach dwuspadowy pokryty blachą trapezową, 3. Budynek socjalno - biurowy w systemie kontenerowym dla 3 pracowników, pow. zab. do 30 m2, 4.Przyłącze wodociągowe o długości około 30mb o średnicy wynikającej z wyliczonego zapotrzebowania, 5. Ogrodzenie z siatki na słupkach metalowych osadzonych w cokole betonowym z bramą i furtką, długość ogrodzenia około 200 mb, wys. ogrodzenia 1,5 m. 6. Waga samochodowa najazdowa elektroniczna o nośności 50t - 60t, 7. Kontenery do gromadzenia, segregacji i transportu odpadów i surowców wtórnych stalowe z pokrywami o pojemności 28m3 - 9 szt., 8. Rębak do gałęzi z silnikiem spalinowym, chłodzony cieczą - 1 szt..
II.1.5) przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających:
II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.10.00.00-8, 45.20.00.00-9, 42.99.00.00-2, 34.92.84.80-6.
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.
II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w miesiącach: 6.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WADIUM
Informacja na temat wadium: Zamawiający wymaga wniesienia wadium, ustala się wadium dla całości przedmiotu zamówienia w wysokości: 8.000,00 zł słownie: osiem tysięcy złoty 00/100
III.2) ZALICZKI
III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:
Wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełnienia warunków udziału w postępowaniu, o których mowa w art. 22 ust. 1 pkt 4 ustawy, na zasoby innych podmiotów przedkłada następujące dokumenty dotyczące podmiotów, zasobami których będzie dysponował wykonawca:
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych
Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:
III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:
III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej
III.5) INFORMACJA O DOKUMENTACH POTWIERDZAJĄCYCH, ŻE OFEROWANE DOSTAWY, USŁUGI LUB ROBOTY BUDOWLANE ODPOWIADAJĄ OKREŚLONYM WYMAGANIOM
W zakresie potwierdzenia, że oferowane roboty budowlane, dostawy lub usługi odpowiadają określonym wymaganiom należy przedłożyć:
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.3) ZMIANA UMOWY
przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:
Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian
Zamawiający dopuszcza możliwość zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie, której dokonano wyboru Wykonawcy: 1) zmiana terminu zakończenia robót: a) jeżeli wystąpi nieterminowe przekazanie terenu budowy przez Zamawiającego, a opóźnienie to będzie miało wpływ na terminowe wykonanie przedmiotu umowy, b) jeżeli Zamawiający dokonał zmiany sposobu wykonania części przedmiotu umowy, czego nie można było przewidzieć przed zawarciem umowy, c) jeżeli warunki atmosferyczne nie pozwolą na wykonywanie części przedmiotu umowy ze względów technologicznych, co może mieć wpływ na jakość wykonania, trwałość i zachowanie okresu gwarancji, d) na skutek siły wyższej. 2) zmiana wysokości wynagrodzenia: - jeżeli zmianie ulegnie urzędowa stawka VAT.
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.rojewo.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Gminy Rojewo Rojewo 8 88-111 Rojewo pokój nr 4.
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 27.05.2013 godzina 13:00, miejsce: Urząd Gminy Rojewo Rojewo 8 88-111 Rojewo pokój nr 12 (sekretariat).
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie
Wójt Gminy Rojewo
Rafał Żurowski
Realizacja: IDcom-web.pl
Wszelkie prawa zastrzeżone © 2018 Urząd Gminy Rojewo