Przetargi - archiwum

Ogłoszenie o zamówieniu - "Budowa placu zabaw i rekreacji w Topoli i Osieku Wielkim"

OGŁOSZENIE   O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane

Znak sprawy: RB.I.271.10.2013

Numer ogłoszenia w BZP:   237742 – 2013; data zamieszczenia: 20.06.2013

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Rojewo, Rojewo 8, 88-111 Rojewo, woj.   kujawsko-pomorskie, tel. 52 3511390, 3511324, faks 52 3511390.

      
  • Adres strony        internetowej zamawiającego: www.bip.rojewo.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Budowa placu   zabaw i rekreacji w Topoli i Osieku Wielkim.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane.

II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:   Przedmiotem inwestycji jest: 1). Budowa placu zabaw wraz z urządzeniami   zabawowymi i elementami małej architektury oraz boiska z piłkochwytami w   miejscowości Topola. Zakres inwestycji w szczególności obejmuje: 1.1) budowę   - placu zabaw, 1.2) budowę boiska sportowego, 1.3) dostarczenie i montaż -   urządzeń zabawowych i bramek z koszem, 1.4) dostarczenie i montaż elementów   małej architektury 1.5) dostarczenie i montaż - piłkochwytów. 2). Budowa   placu zabaw i rekreacji wraz z urządzeniami zabawowymi, rekreacyjnymi i   elementami małej architektury w miejscowości Osiek Wielki. Zakres inwestycji   obejmuje w szczególności: 2.1) budowę - ogrodzenia panelowego, 2.2)   dostarczenia i montaż - urządzeń zabawowych i rekreacyjnych, 2.3)   dostarczenie i montaż - elementów małej architektury Ilość i rodzaj 1) Budowa   placu zabaw w miejscowości Topola w szczególności: - boisko sportowe z kostki   betonowej o pow. 300m2, - plac zabaw o nawierzchni z piasku drobnoziarnistego   o pow. 81 m2, - chodniki i schody z kostki betonowej o pow. 36 m2, - bramki z   koszem -2 szt, - urządzenia zabawowe - 3 szt., - elementy małej architektury   - 3 szt., - piłkochwyty o wys. 4,0 m i łącznej długości 61,40 mb. 2) Budowa   placu zabaw i rekreacji w miejscowości Osiek Wielki w szczególności: -   ogrodzenie panelowe o wys. 1,0 m i łącznej długości 80 mb, - urządzenia   zabawowe i rekreacyjne - 5 szt., - elementy małej architektury - 7 szt.

II.1.5) przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających:

      
  • Określenie        przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówień uzupełniających
  •   
  • Zamawiający        dopuszcza możliwość udzielenia zamówień uzupełniających stanowiących nie        więcej niż 20% wartości zamówienia podstawowego.

II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.21.21.40-9.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.

II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie:   30.09.2013.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM,   FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

      
  • Informacja na        temat wadium: Zamawiający wymaga wniesienia wadium w wysokości        5.000,00 zł..

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA   OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  •   III.3.1) Uprawnienia do   wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa   nakładają obowiązek ich posiadania

Opis sposobu dokonywania oceny spełniania   tego warunku

      
         
    • Działalność         prowadzona na potrzeby wykonania przedmiotu zamówienia nie wymaga         posiadania specjalnych uprawnień.
    •   
  •   III.3.2) Wiedza i   doświadczenie

Opis sposobu dokonywania oceny spełniania   tego warunku

      
         
    • Wymagane jest         wykazanie przez wykonawcę realizacji co najmniej realizacji dwóch robót         odpowiadających swym rodzajem i zakresem przedmiotowi zamówienia, w         okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert, a         jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie.
    •   
  •   III.3.3) Potencjał techniczny

Opis sposobu dokonywania oceny spełniania   tego warunku

      
         
    • Nie wymaga się         szczególnych warunków w tym zakresie.
    •   
  •   III.3.4) Osoby zdolne do   wykonania zamówienia

Opis sposobu dokonywania oceny spełniania   tego warunku

      
         
    • Wymagane jest         wykazanie przez wykonawcę dysponowania osobą która będzie pełnić         funkcję kierownika budowy. Warunek zostanie oceniony na podstawie         złożonego oświadczenia, o dysponowaniu osobą posiadającą uprawnienia do         kierowania robotami budowlanymi w specjalności konstrukcyjno         budowlanej.
    •   
  •   III.3.5) Sytuacja ekonomiczna   i finansowa

Opis sposobu dokonywania oceny spełniania   tego warunku

      
         
    • Wymagane jest         wykazanie przez wykonawcę - ubezpieczenie od odpowiedzialności cywilnej         w zakresie prowadzonej działalność o wartości nie mniejszej niż         50.000,00 PLN.
    •   

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ   DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W   POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1   USTAWY

  •   III.4.1) W zakresie wykazania   spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy,   oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy   przedłożyć:
      
         
    • wykaz robót budowlanych         wykonanych w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu         składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu,         a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie,         wraz z podaniem ich rodzaju i wartości, daty i miejsca wykonania oraz z         załączeniem dowodów dotyczących najważniejszych robót, określających,         czy roboty te zostały wykonane w sposób należyty oraz wskazujących, czy         zostały wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo         ukończone;
    •    
    • oświadczenie, że osoby,         które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane         uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich         uprawnień;
    •    
    • opłaconą polisę, a w         przypadku jej braku, inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest         ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej         działalności związanej z przedmiotem zamówienia.
    •   

Wykonawca powołujący się przy wykazywaniu   spełnienia warunków udziału w postępowaniu, o których mowa w art. 22 ust. 1   pkt 4 ustawy, na zasoby innych podmiotów przedkłada następujące dokumenty   dotyczące podmiotów, zasobami których będzie dysponował wykonawca:

      
         
    • opłaconą polisę, a w         przypadku jej braku, inny dokument potwierdzający, że inny podmiot jest         ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej         działalności związanej z przedmiotem zamówienia;
    •   
  •   III.4.2) W zakresie   potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy,   należy przedłożyć:
  •   III.4.3) Dokumenty podmiotów   zagranicznych
      
         
    • oświadczenie o braku         podstaw do wykluczenia;
    •    
    • aktualny odpis z         właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o         działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do         rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w         oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6         miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do         udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
    •    
    • wykonawca powołujący się         przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na zasoby         innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części         zamówienia, przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w         zakresie wymaganym dla wykonawcy, określonym w pkt III.4.2.
    •   

Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub   miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

III.4.3.1) dokument wystawiony w   kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

      
         
    • nie otwarto jego         likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6         miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do         udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
    •   
  •   III.4.4) Dokumenty dotyczące   przynależności do tej samej grupy kapitałowej
      
         
    • lista podmiotów         należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16         lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o         tym, że nie należy do grupy kapitałowej;
    •   

III.6) INNE DOKUMENTY

Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)

Kosztorys ofertowy

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.3) ZMIANA UMOWY

przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do   treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

1. Zmiana postanowień zawartej umowy może nastąpić za zgodą obu Stron   wyrażoną na piśmie pod rygorem nieważności na następujących warunkach: 1)   zmiana terminu zakończenia robót: a) jeżeli wystąpi nieterminowe przekazanie   terenu budowy przez Zamawiającego, a opóźnienie to będzie miało wpływ na   terminowe wykonanie przedmiotu umowy, b) jeżeli Zamawiający dokonał zmiany   sposobu wykonania części przedmiotu umowy, czego nie można było przewidzieć   przed zawarciem umowy, c) jeżeli wystąpiła konieczność wprowadzenia zmian w   dokumentacji projektowej czego nie można było przewidzieć w chwili zawarcia   umowy i może mieć to skutek, jak w lit. a, d) jeżeli warunki atmosferyczne   nie pozwolą na wykonywanie części przedmiotu umowy ze względów   technologicznych, co może mieć wpływ na jakość wykonania, trwałość i   zachowanie okresu gwarancji, e) na skutek siły wyższej, f) jeżeli   przedłużeniu uległo postępowanie o zamówienie publiczne. 2) zmiana wysokości   wynagrodzenia: - jeżeli zmianie ulegnie urzędowa stawka VAT na roboty   budowlane. 2.Warunkiem wprowadzenia zmian do zawartej umowy będzie potwierdzenie   powstałych okoliczności w formie opisowej i właściwie umotywowanej ( protokół   wraz z uzasadnieniem) przez powołaną przez Zamawiającego komisję techniczną,   w składzie której będą m.in. Inspektor Nadzoru oraz Kierownik budowy.

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1)  Adres strony internetowej, na której jest dostępna   specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.rojewo.pl
  Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem:   Urząd Gminy Rojewo, 88-111 Rojewo, Rojewo 8 pokój nr 4..

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w   postępowaniu lub ofert: 05.07.2013 godzina 13:00, miejsce: Urząd Gminy   Rojewo, 88-111 Rojewo, Rojewo 8 pokój nr 12 (sekretariat).

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego   terminu składania ofert).

IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania   projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Projekt jest   dofinansowany w ramach działania 413 Wdrażanie Lokalnych Strategii Rozwoju w   zakresie operacji odpowiadających warunkom przyznania pomocy w ramach   działania Odnowa i Rozwój Wsi objętego PROW na lata 2007 - 2013.

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie   zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii   Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez   państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które   miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

Wójt Gminy Rojewo

Rafał   Żurowski

Załączniki

Wiadomość powiązana z

Rejestr zmian

Data wytworzenia dokumentu: 20 czerwca 2013 r.
Dokument wytworzony przez: Referat Budownictwa Planowania Przestrzennego i Gospodarki Komunalnej
Osoba odpowiedzialna za treść dokumentu: Leszek Wołąkiewicz
Data wprowadzenia dokumentu do BIP: 20 czerwca 2013 14:18
Dokument wprowadzony do BIP przez: Leszek Wołąkiewicz
Ilość wyświetleń: 972
02 lipca 2013 07:30 Leszek Wołąkiewicz - Dodanie załącznika [odp_na_pyt_3_str_int.doc] do dokumentu.
26 czerwca 2013 11:13 Leszek Wołąkiewicz - Dodanie załącznika [odp_na_pyt_2_str_int.doc] do dokumentu.
25 czerwca 2013 14:56 Leszek Wołąkiewicz - Dodanie załącznika [odp_na_pytstr.doc] do dokumentu.
Zatrzymaj banner przewijany