Przetargi - archiwum

OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - Odbiór i zagospodarowanie odpadów komunalnych z terenu Gminy Rojewo

OGŁOSZENIE   O ZAMÓWIENIU - usługi

Rojewo: Odbiór i   zagospodarowanie odpadów komunalnych z terenu Gminy Rojewo

                Numer ogłoszenia w BZP:   214220 – 2013; data zamieszczenia 04.06.2013

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Rojewo, Rojewo 8, 88-111 Rojewo, woj.   kujawsko-pomorskie, tel. 52 3511390, 3511324, faks 52 3511390.

      
  • Adres strony        internetowej zamawiającego: www.bip.rojewo.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Odbiór i   zagospodarowanie odpadów komunalnych z terenu Gminy Rojewo.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.

II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:   1) Przedmiotem zamówienia jest wykonanie usługi polegającej na odbieraniu   odpadów komunalnych z terenu Gminy Rojewo od właścicieli nieruchomości   zamieszkałych i niezamieszkałych na terenie Gminy Rojewo i z punktu   selektywnej zbiórki odpadów w Rojewie oraz ich zagospodarowaniu w sposób   zapewniający osiągnięcie odpowiednich poziomów recyklingu, przygotowania do   ponownego użycia i odzysku innymi metodami oraz ograniczenie masy odpadów komunalnych   ulegających biodegradacji przekazywanych do składowania, zgodnie z zapisami   ustawy z dnia 13 września 1996r. o utrzymaniu czystości i porządku w gminach   (Dz.U. z 2012 r. poz. 391 z późn.zm.), zapisami Planu Gospodarki Odpadami,   przyjętego Uchwałą Sejmiku Województwa Kujawsko-Pomorskiego nr Nr XXVI/434/12   z dnia 24 września 2012. roku w sprawie uchwalenia Planu Gospodarki Odpadami   Województwa Kujawsko-Pomorskiego. 1.1) Liczba mieszkańców zameldowanych na   terenie gminy Rojewo na dzień 31 grudnia 2012 r. wynosi około: 4737 osób, w   tym około: L.P Nazwa miejscowości Liczba mieszkańców 1. Bród Kamienny 14 2.   Budziaki 103 3. Dąbie 78 4. Dąbrowa Mała 10 5. Dobiesławice 112 6. Glinki 54   7. Glinno Wielkie 139 8. Jarki 34 9. Jaszczółtowo 110 10. Jezuicka Struga 329   11. Jurancice 45 12. Leśnianki 60 13. Liszkowice 188 14. Liszkowo 452 15.   Magdaleniec 12 16. Mierogoniewice 173 17. Osieczek 77 18. Osiek Wielki 178   19. Płonkowo 193 20. Płonkówko 181 21. Rojewice 148 22. Rojewo 601 23. Stara   Wieś 124 24. Ściborze 515 25. Topola 261 26. Wybranowo 293 27. Zawiszyn 158   28. Żelechlin 95 Razem 4.737 1.2) Szacunkowa liczba gospodarstw domowych z   podziałem na wielkość wynikająca ze złożonych deklaracji 1- osobowe   gospodarstwo domowe 110 2/4 osobowe gospodarstwo domowe 650 4/8 osobowe   gospodarstwa domowe 271 Powyżej 9 osób w gospodarstwie domowym 18 Budynki   należące do wspólnot mieszkańców/spółdzielni mieszkaniowych 7 Na terenie   gminy Rojewo znajduje się około 1200 nieruchomości budownictwa mieszkalnego   (spółdzielnie, wspólnoty mieszkaniowe, budynki jednorodzinne) oraz ok. 40   nieruchomości, w których prowadzona jest działalność gospodarcza), około 17   nieruchomości należących do podmiotów użyteczności publicznej, około 5   nieruchomości należących do osób prawnych, prowadzących działalność   gospodarczą. W podanych wyżej wielkościach, zawierają się 3 duże zakłady   przemysłowe, zatrudniające każdy powyżej 100 pracowników. 1.3) Na terenie   gminy znajdują się: - w miejscowości Jarki działki zabudowane domkami   letniskowymi - ok. 40 działek, - 3 cmentarze 1.4) Powierzchnia gminy Rojewo -   12021 ha. 1.5) W Gminie Rojewo w 2012 roku zebrano następujące ilości odpadów   komunalnych: Rok 2012- ilości podane są w kg Kod odpadu 150102 - opakowania z   tworzyw sztucznych - 6.800 Kod odpadu 150107 - opakowania ze szkła - 9.600   Kod odpadu 150101 - opakowania z papieru i tektury - 10.300 Kod odpadu 200301   - niesegregowane (zmieszane) odpady komunalne - 475.900 RAZEM - 502.600 2) W   zakres przedmiotu zamówienia w szczególności wchodzi: 2.1) Odbieranie od właścicieli   nieruchomości z terenu gminy Rojewo następujących rodzajów odpadów: -   zmieszanych odpadów komunalnych - w każdej ilości, - odpadów ulegających   biodegradacji, w tym odpadów zielonych oraz odpadów opakowaniowych   ulegających biodegradacji - w każdej ilości, - papieru, tektury, opakowań z   papieru i tektury - w każdej ilości, - opakowań ze szkła - w każdej ilości, -   tworzyw sztucznych, opakowań z tworzyw sztucznych, metali, opakowań z metali   oraz opakowań wielomateriałowych - w każdej ilości; 2.2) Ustala się   następującą częstotliwość odbierania zmieszanych odpadów komunalnych z   terenów nieruchomości i terenów przeznaczonych do użytku publicznego: a) z   obszarów zabudowy budynkami jednorodzinnymi, wielolokalowymi oraz z   nieruchomości niezamieszkałych: - niesegregowane (zmieszane) odpady komunalne   - 1 raz w miesiącu, b) z 5 punktów gromadzenia odpadów plastikowych- 1 raz w   miesiącu c) z obszarów cmentarzy - niesegregowane (zmieszane) odpady   komunalne- co 6 miesięcy 2.3) Odbieranie z punktu selektywnej zbiórki odpadów   w Rojewie, zebranych w sposób selektywny: a) papieru i tektury oraz opakowań   z papieru i tektury, metali oraz opakowań z metali, tworzyw sztucznych oraz   opakowań z tworzyw sztucznych, opakowań ze szkła, opakowań   wielomateriałowych, odpadów zielonych, przeterminowanych leków i chemikaliów,   mebli i innych odpadów wielogabarytowych, zużytych opon powstałych w   gospodarstwach domowych, tekstyliów i odzieży powstających w gospodarstwach   domowych, oraz popiołu powstałego w kotłowni lub piecu domowym w budynkach   mieszkalnych - w każdej ilości, b) odpadów budowlanych i rozbiórkowych   pochodzących z prowadzenia drobnych prac nie wymagających pozwolenia na   budowę, zgłoszenia zamiaru budowy lub wykonania robót - w ilości nie   przekraczającej 500 kg/rok z gospodarstwa domowego, 2.4) Ustala się   następującą częstotliwość odbierania selektywnie zebranych odpadów   komunalnych z punku selektywnej zbiórki odpadów komunalnych w Rojewie,   zbieranych przez Zamawiającego: - opakowania szklane - 1 raz w miesiącu, -   odpady zielone - 1 raz w miesiącu w okresach wegetacyjnych (lipiec -   październik). Termin odbioru ustalany przez strony na bieżąco, - odpady   wielkogabarytowe w tym zużyte opony - termin odbioru zgłaszany na bieżąco   telefonicznie przez Zamawiającego, w/g potrzeb jednak nie częściej niż 2 razy   w okresie obowiązywania umowy z Wykonawcą, - przeterminowane leki, chemikalia   - termin odbioru zgłaszany na bieżąco telefonicznie przez Zamawiającego, w/g   potrzeb jednak nie częściej niż 2 razy w okresie obowiązywania umowy z Wykonawcą,   - popiół - termin odbioru w okresie wrzesień 2013 r. - kwiecień 2014 r.   włącznie, wg potrzeb jednak nie częściej niż raz w miesiącu na zgłoszenie   telefoniczne, - tekstylia i odzież - termin odbioru zgłaszany na bieżąco   telefonicznie przez Zamawiającego, w/g potrzeb jednak nie częściej niż 2 razy   w okresie obowiązywania umowy z Wykonawcą, 2.5) Przekazywanie odebranych od   właścicieli nieruchomości zamieszkałych oraz niezamieszkałych odpadów   komunalnych, odpadów zielonych oraz pozostałości z sortowania odpadów   komunalnych przeznaczonych do składowania do regionalnych instalacji do   przetwarzania odpadów komunalnych wynikających z wojewódzkiego planu   gospodarki odpadami komunalnymi, 2.6) Przekazywanie odebranych od właścicieli   nieruchomości zamieszkałych, niezamieszkałych oraz z punktu selektywnej   zbiórki odpadów komunalnych, selektywnie zebranych odpadów komunalnych do   instalacji odzysku i unieszkodliwiania odpadów, zgodnie z obowiązującymi   przepisami..

II.1.5) przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających:

      
  • Określenie        przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówień uzupełniających
  •   
  • Zamawiający        dopuszcza możliwość udzielenia zamówień uzupełniających stanowiących nie        więcej niż 20% wartości zamówienia podstawowego

II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90.50.00.00-2,   90.51.20.00-9, 90.51.31.00-7, 90.51.10.00-2, 90.53.30.00-2, 90.51.40.00-3.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.

II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w   miesiącach: 12.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM,   FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

      
  • Informacja na        temat wadium: Wykonawca jest zobowiązany do wniesienia wadium w        wysokości 8.000,00 zł (słownie: osiem tysięcy 00/100).

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA   OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  •   III.3.1) Uprawnienia do   wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa   nakładają obowiązek ich posiadania

Opis sposobu dokonywania oceny spełniania   tego warunku

      
         
    • Warunek ten         zostanie spełniony, jeżeli Wykonawca będzie posiadał: a) zezwolenie na         zbieranie i transport odpadów wydane na podstawie ustawy z dnia 14         grudnia 2012 r. o odpadach (tekst jednolity Dz. U. z 2013. Poz. 21); b)         aktualne zaświadczenie o wpisie do rejestru działalności regulowanej w         zakresie odbierania odpadów komunalnych od właścicieli nieruchomości na         terenie Gminy Rojewo, wydanego przez Wójta Gminy Rojewo; Warunek         zostanie oceniony na podstawie złożonych dokumentów.
    •   
  •   III.3.2) Wiedza i   doświadczenie

Opis sposobu dokonywania oceny spełniania   tego warunku

      
         
    • w tym względzie         wykonawca wykaże że wykonał (lub wykonuje) w okresie ostatnich trzech         lat (jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy, to w tym         okresie): - usługi odbioru odpadów komunalnych zmieszanych od         właścicieli nieruchomości w ilości co najmniej 500 Mg/rok (w jednym lub         wielu zadaniach) oraz - usługi odbioru odpadów komunalnych gromadzonych         selektywnie od właścicieli nieruchomości (w jednym lub wielu zadaniach)         w ilości co najmniej 40 Mg/rok oraz spełnianie warunku zostanie         ocenione na podstawie złożonego wykazu wykonanych lub wykonywanych         usług i dokumentów potwierdzających, że zostały wykonane lub są         wykonywane należycie;
    •   
  •   III.3.3) Potencjał techniczny

Opis sposobu dokonywania oceny spełniania   tego warunku

      
         
    • w tym względzie         wykonawca: a) dysponuje bazą magazynowo-transportową usytuowaną na         terenie Gminy Rojewo lub w odległości nie większej niż 60 km od jego         granicy; do której posiada tytuł prawny, spełniającą wymagania         określone w rozporządzeniu Ministra Środowiska z dnia 11 stycznia 2013         r. w sprawie szczegółowych wymagań w zakresie odbierania odpadów         komunalnych od właścicieli nieruchomości; b) dysponuje: - co najmniej         dwoma pojazdami przystosowanymi do odbierania zmieszanych odpadów         komunalnych oraz - co najmniej dwoma pojazdami przystosowanymi do         odbierania selektywnie zebranych odpadów komunalnych oraz - co najmniej         jednym pojazdem do odbierania odpadów bez funkcji kompaktującej,         spełniającymi wymagania określone w rozporządzeniu Ministra Środowiska         z dnia 11 stycznia 2013 r. w sprawie szczegółowych wymagań w zakresie         odbierania odpadów komunalnych od właścicieli nieruchomości; Spełnianie         warunku zostanie ocenione na podstawie złożonego wykazu narzędzi,         wyposażenia zakładu i urządzeń technicznych dostępnych wykonawcy usług         w celu wykonania zamówienia wraz z informacją o podstawie do         dysponowania tymi zasobami oraz opisu urządzeń technicznych oraz         środków organizacyjno-technicznych zastosowanych przez wykonawcę usług         w celu zapewnienia jakości
    •   
  •   III.3.4) Osoby zdolne do   wykonania zamówienia

Opis sposobu dokonywania oceny spełniania   tego warunku

      
         
    • Oświadczenie, że         osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają         wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania         takich uprawnień.
    •   
  •   III.3.5) Sytuacja ekonomiczna   i finansowa

Opis sposobu dokonywania oceny spełniania   tego warunku

      
         
    • w tym względzie         wykonawca musi posiadać ubezpieczoną odpowiedzialność cywilną w         zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia na         kwotę co najmniej 200.000,00 zł (dwieście tysięcy zł). Spełnianie         warunku zostanie ocenione na podstawie złożonej opłaconej polisy, a w         przypadku jej braku innego dokumentu potwierdzającego, że wykonawca ma         ubezpieczoną odpowiedzialność cywilną.
    •   

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ   DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W   POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1   USTAWY

  •   III.4.1) W zakresie wykazania   spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy,   oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy   przedłożyć:
      
         
    • potwierdzenie posiadania         uprawnień do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli         przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania, w szczególności         koncesje, zezwolenia lub licencje;
    •    
    • wykaz wykonanych, a w         przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych,         głównych dostaw lub usług, w okresie ostatnich trzech lat przed upływem         terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w         postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w         tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i         podmiotów, na rzecz których dostawy lub usługi zostały wykonane, oraz         załączeniem dowodów, czy zostały wykonane lub są wykonywane należycie;
    •    
    • wykaz narzędzi,         wyposażenia zakładu i urządzeń technicznych dostępnych wykonawcy usług         lub robót budowlanych w celu wykonania zamówienia wraz z informacją o         podstawie do dysponowania tymi zasobami;
    •    
    • oświadczenie, że osoby,         które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane         uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich         uprawnień;
    •    
    • opłaconą polisę, a w         przypadku jej braku, inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest         ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej         działalności związanej z przedmiotem zamówienia.
    •   

Wykonawca powołujący się przy wykazywaniu   spełnienia warunków udziału w postępowaniu, o których mowa w art. 22 ust. 1   pkt 4 ustawy, na zasoby innych podmiotów przedkłada następujące dokumenty   dotyczące podmiotów, zasobami których będzie dysponował wykonawca:

      
         
    • opłaconą polisę, a w         przypadku jej braku, inny dokument potwierdzający, że inny podmiot jest         ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej         działalności związanej z przedmiotem zamówienia;
    •   
  •   III.4.2) W zakresie   potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy,   należy przedłożyć:
  •   III.4.3) Dokumenty podmiotów   zagranicznych
      
         
    • oświadczenie o braku         podstaw do wykluczenia;
    •    
    • aktualne zaświadczenie         właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca         nie zalega z opłacaniem podatków, lub zaświadczenie, że uzyskał         przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty         zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji         właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed         upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w         postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
    •    
    • aktualne zaświadczenie         właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego         Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z         opłacaniem składek na ubezpieczenia zdrowotne i społeczne, lub         potwierdzenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie         lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości         wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3         miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału         w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
    •    
    • aktualną informację z         Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt         4-8 ustawy, wystawioną nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem         terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o         udzielenie zamówienia albo składania ofert;
    •    
    • aktualną informację z         Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 9         ustawy, wystawioną nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu         składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o         udzielenie zamówienia albo składania ofert;
    •    
    • aktualną informację z         Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt         10 i 11 ustawy, wystawioną nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem         terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o         udzielenie zamówienia albo składania ofert;
    •    
    • wykonawca powołujący się         przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na zasoby         innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części         zamówienia, przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w         zakresie wymaganym dla wykonawcy, określonym w pkt III.4.2.
    •   

Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub   miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

III.4.3.1) dokument wystawiony w   kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

      
         
    • nie otwarto jego         likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6         miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do         udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
    •    
    • nie zalega z uiszczaniem         podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że         uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na         raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji         właściwego organu - wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed         upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w         postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
    •    
    • nie orzeczono wobec         niego zakazu ubiegania się o zamówienie - wystawiony nie wcześniej niż         6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do         udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
    •   

III.4.3.2)

      
         
    • zaświadczenie właściwego         organu sądowego lub administracyjnego miejsca zamieszkania albo         zamieszkania osoby, której dokumenty dotyczą, w zakresie określonym w         art. 24 ust. 1 pkt 4-8 - wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed         upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w         postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
    •    
    • zaświadczenie właściwego         organu sądowego lub administracyjnego miejsca zamieszkania albo         zamieszkania osoby, której dokumenty dotyczą, w zakresie określonym w         art. 24 ust. 1 pkt 10 -11 ustawy - wystawione nie wcześniej niż 6         miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do         udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert.
    •   
  •   III.4.4) Dokumenty dotyczące   przynależności do tej samej grupy kapitałowej
      
         
    • lista podmiotów         należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16         lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o         tym, że nie należy do grupy kapitałowej;
    •   

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.3) ZMIANA UMOWY

przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do   treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

1. Zamawiający dopuszcza możliwość dokonania istotnych zmian postanowień   zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano   wyboru Wykonawcy, w przypadku wystąpienia n/w okoliczności, z uwzględnieniem   podanych warunków ich wprowadzenia: a) zmiana treści umowy wynikać będzie z   konieczności dostosowania zapisów umowy do bezwzględnie obowiązujących   przepisów prawa, znowelizowanego bądź wprowadzonego w trakcie wykonywania   zamówienia (w tym zmiana wysokości podatku VAT), b) zmiana sposobu i   organizacji wykonywania przedmiotu umowy uzasadniona wprowadzonymi przez   Zamawiającego zmianami regulaminu utrzymania czystości i porządku na terenie   Gminy Rojewo oraz zmianami uchwały Rady Gminy Rojewo w sprawie szczegółowego   sposobu i zakresu świadczenia usług w zakresie odbierania odpadów komunalnych   od właścicieli nieruchomości i zagospodarowania tych odpadów, w zamian za uiszczoną   przez właściciela nieruchomości opłatę za gospodarowanie odpadami   komunalnymi. 2. Zmiana postanowień zawartej umowy może nastąpić za zgodą obu   Stron w formie pisemnej zastrzeżonej pod rygorem nieważności.

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1)  Adres strony internetowej, na której jest dostępna   specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.rojewo.pl
  Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem:   Urząd Gminy Rojewo Rojewo 8 88-111 Rojewo p. nr 4.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w   postępowaniu lub ofert: 12.06.2013 godzina 12:00, miejsce: Urząd Gminy   Rojewo Rojewo 8 88-111 Rojewo p. nr 12 (sekretariat).

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od   ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania   projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: .

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie   zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii   Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez   państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które   miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

                                                                                                                                                       Wójt Gminy Rojewo

                                                                                                                                                           Rafał Żurowski

Załączniki

Wiadomość powiązana z

Rejestr zmian

Data wytworzenia dokumentu: 04 czerwca 2013 r.
Dokument wytworzony przez: Referat Budownictwa Planowania Przestrzennego i Gospodarki Komunalnej
Osoba odpowiedzialna za treść dokumentu: Leszek Wołąkiewicz
Data wprowadzenia dokumentu do BIP: 04 czerwca 2013 13:40
Dokument wprowadzony do BIP przez: Leszek Wołąkiewicz
Ilość wyświetleń: 1449
10 czerwca 2013 14:00 Leszek Wołąkiewicz - Dodanie załącznika [odpowiedzi_na_pytania_1.odt] do dokumentu.
10 czerwca 2013 13:59 Leszek Wołąkiewicz - Usunięcie załącznika [odpowiedzi_na_pytania_remondis_1.odt] z dokumentu.
10 czerwca 2013 13:59 Leszek Wołąkiewicz - Dodanie załącznika [odpowiedzi_na_pytania_remondis_1.odt] do dokumentu.
Zatrzymaj banner przewijany