Przetargi - archiwum

ZAWIADOMIENIE O WYBORZE NAJKORZYSTNIEJSZEJ OFERTY "Remont nawierzchni drogi gminnej Rojewice - Glinki - Glinno Wielkie na odcinku 1,0 km".

 

 

 

ZAWIADOMIENIE (OGŁOSZENIE)

 

O WYBORZE NAJKORZYSTNIEJSZEJ OFERTY

 

dot.: postępowania o udzielenie zamówienia publicznego. Numer sprawy: 341-01/2008. Nazwa zadania:  "Remont nawierzchni drogi gminnej Rojewice - Glinki - Glinno Wielkie na odcinku 1,0 km".

Działając na podstawie art. 92 ust. 1 pkt. 1 Prawa zamówień publicznych Zamawiający informuje, że w prowadzonym postępowaniu wybrano do realizacji zamówienia najkorzystniejszą ofertę złożoną przez Wykonawcę:

 

Drogi i Mosty - Henryk Boczek,  ul. Pakoska 9 ,  88-100 Inowroclaw

 

Uzasadnienie wyboru: W prowadzonym postępowaniu złożona została jedna ważna oferta.

 

Wybrany wykonawca obowiązany jest skontaktować się z Zamawiającym w sprawie podpisania umowy w terminie do dnia 2008-06-17.

 

Podstawą prawną dokonanego wyboru jest art. 91 ust. 1 Pzp oraz Kodeks Cywilny

W prowadzonym postępowaniu złożono następujące oferty

Lp.: 1    Nazwa wykonawcy:              Drogi i Mosty - Henryk Boczek

             Adres Wykonawcy:              ul. Pakoska 9,  88-100 Inowrocław

             Cena oferty brutto:           347.242,90

             Liczba pkt. w kryterium cena: 100

 

  2. Działając na podstawie art. 92 ust. 1 pkt. 2 Prawa zamówień publicznych Zamawiający informuje, że w prowadzonym postępowaniu nie zostały odrzucone żadne oferty.

 

  3. Działając na podstawie art. 92 ust. 1 pkt. 3 Prawa zamówień publicznych Zamawiający informuje, że w prowadzonym postępowaniu nie zostali wykluczeni żadni wykonawcy.

 

Środki ochrony prawnej

Od niniejszej decyzji przysługują środki ochrony prawnej określone w ustawie z dnia 29 stycznia 2004 roku Prawo zamowień publicznych (t. j. Dz. U. z 2007 r. Nr 223, poz. 1655) - dział VI "Środki ochrony prawnej".

Wobec czynności podjętych przez zamawiającego w toku postępowania oraz w przypadku zaniechania przez zamawiającego czynności, do ktorej jest obowiązany na podstawie ustawy, można wnieść protest do zamawiającego

Protest wnosi się w terminie 7 dni od dnia, w ktorym powzięto lub można było powziąć wiadomość o okolicznościach stanowiących podstawę jego wniesienia

 

Błażej Mielcarek - Wójt Gminy

Kierownik Zamawiającego

 

Rejestr zmian

Data wytworzenia dokumentu: 10.06.2008
Osoba odpowiedzialna za treść dokumentu: Leszek Wołąkiewicz
Data wprowadzenia dokumentu do BIP: 10 czerwca 2008 08:45
Dokument wprowadzony do BIP przez: Krzysztof Górny
Ilość wyświetleń: 1779
10 czerwca 2008 08:45 Krzysztof Górny - Utworzenie dokumnetu.
Zatrzymaj banner przewijany