Przetargi - archiwum

OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - Przebudowa chodnika w miejscowości Rojewo

341-06/2007
Rojewo, 2007-10-22


OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU

dot.: postępowania o udzielenie zamówienia publicznego. Numer sprawy: 341-06/2007. Nazwa zadania: Przebudowa chodnika w miejscowości Rojewo

Działając na podstawie art. 40 ust. 1 Prawa zamowień publicznych (t. j. Dz. U. z 2006 r. Nr 163, poz. 1164 z p. zm.) Urząd Gminy Rojewo zawiadamia o wszczęciu postępowania o udzielenie zamówienia publicznego.


I. Nazwa (firma) i adres zamawiającego:
Gmina Rojewo
Rojewo 8
88-111 Rojewo
www.rojewo.bazagmin.pl
rojewo@rojewo.pl
Godziny urzędowania 7.15 - 15.15

II. Określenie trybu zamówienia:
Postępowanie prowadzone jest w trybie przetargu nieograniczonego o wartości szacunkowej poniżej progów ustalonych na podstawie art. 11 ust. 8 Prawa zamowień publicznych

III. Adres strony internetowej, na ktorej zamieszczona będzie specyfikacja istotnych warunków zamówienia:
Specyfikacja istotnych warunków zamówienia zamieszczona zostanie na stronie internetowej:
www.rojewo.bazagmin.pl

Na wniosek Wykonawcy Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać: w siedzibie zamawiającego pokój nr 4 lub za zaliczeniem pocztowym - specyfikacja przekazywana jest bezpłatnie.

IV. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia, z podaniem informacji o możliwości składania ofert częściowych:
Długość projektowanego chodnika - 216,93mb o szerokości 2m.
Zakres robót
- rozbiórka istniejącego chodnika o nawierzchni bitumicznej
- rozbiórka istniejących zjazdów o nawierzchni bitumicznej i betonowej
- wykonanie chodnika z kostki betonowej gr. 6cm
- wykonanie zjazdów z kostki betonowej gr. 8cm
Rozbiórka nawierzchni z mieszanek mineralno bitumicznych - 502,13m2
Nawierzchnia chodnika z kostki betonowej gr. 6cm - 369,5m2
Nawierzchnie zjazdów z kostki betonowej gr. 8cm - 91,7m2



Wspólny Słownik Zamowień: 45233222-1 - Roboty w zakresie chodników


Słownictwo główne Słownictwo uzupełniające (jeśli dotyczy)
Główny przedmiot 45233222-1
Dodatkowe przedmioty



V. Informacja o możliwości złożenia oferty wariantowej:
Zamawiający nie dopuszcza składania ofert wariantowych
.

VI. Termin wykonania zamówienia:
15.12.2007r

VII. Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków:
1. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy potwierdzający spełnienie warunków
1.1 Posiadający uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień;
1.2 Posiadający niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponujący potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia;
1.3 Znajdujący się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia;
1.4 Nie podlegający wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia

VIII. Informacja na temat wadium:

zamawiający nie wymaga wniesienia wadium
IX. Kryteria oceny ofert i ich znaczenie:

Nazwa kryterium Waga
cena 100%



X. Miejsce i termin składania ofert:

Oferty należy składać do dnia: 2007-11-14 do godz. 12.00
w siedzibie zamawiającego Urząd Gminy Rojewo
Rojewo 8
88-111 Rojewo
Pokój nr 12

XI. Miejsce i termin otwarcia ofert:

Oferty zostaną otwarte dnia: 2007-11-14, o godz. 12.00
w siedzibie zamawiającego Urząd Gminy Rojewo
Rojewo 8
88-111 Rojewo
Pokój nr 12A


XII. Termin związania ofertą
Wykonawca pozostaje związany ofertą przez okres 30 dni, tj. do dnia 2007-12-14

XIII. Informacje o zamiarze zawarcia umowy ramowej
nie dotyczy

XIV. Informacje o zamiarze ustanowienia dynamicznego systemu zakupow wraz z adresem strony internetowej, na ktorej będą zamieszczane dodatkowe informacje dotyczące dynamicznego systemu zakupow

nie dotyczy
adres strony internetowej

XV. Informacje o przewidywanym wyborze najkorzystniejszej oferty z zastosowaniem aukcji elektronicznej wraz z adresem strony internetowej, na ktorej będzie prowadzona aukcja elektroniczna
nie dotyczy

XVI. Termin zamieszczenia ogłoszenia o zamowieniu w BZP:

Ogłoszenie o zamowieniu zostało zamieszczone w Biuletynie Zamowień Publicznych Nr 201929-2007 dnia 23.10.2007


Błażej Mielcarek – Wójt
____________________________________
Kierownik Zamawiającego

Załączniki

Rejestr zmian

Data wprowadzenia dokumentu do BIP: 05 marca 2008 00:37
Dokument wprowadzony do BIP przez: Krzysztof Górny
Ilość wyświetleń: 1339
05 marca 2008 00:37 Krzysztof Górny - Utworzenie dokumentu
Zatrzymaj banner przewijany