Rojewo: Dowożenie uczniów na podstawie biletów miesięcznych w roku szkolnym 2012/2013 uczęszczających do szkół prowadzonych przez Gminę Rojewo
Numer ogłoszenia: 160517 - 2012; data zamieszczenia: 24.07.2012
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Samorządowy Zespół Oświaty i Kultury , Rojewo 8, 88-111 Rojewo, woj. kujawsko-pomorskie, tel. 52 3511320, faks 52 3511320.
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja rządowa terenowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dowożenie uczniów na podstawie biletów miesięcznych w roku szkolnym 2012/2013 uczęszczających do szkół prowadzonych przez Gminę Rojewo.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dowożenie uczniów na podstawie biletów miesięcznych w roku szkolnym 2012/2013 uczęszczających do szkół prowadzonych przez Gminę Rojewo. II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi. II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Opis przedmiotu zamówienia: 1.Przedmiotem zamówienia jest: Dowożenie uczniów na podstawie biletów miesięcznych w roku szkolnym 2012/2013 uczęszczających do szkół prowadzonych przez Gminę Rojewo 2.Przedmiotem zamówienia obejmuje świadczenie usług przewozowych polegających na dowozie i odwozie uczniów uczęszczających do szkół prowadzonych przez Gminę Rojewo w roku szkolnym 2012/2013 autobusami osobowymi, przystosowanymi do przewozu uczniów 3. Miejsce świadczenia zamówienia - Gmina Rojewo. Dowożenie i odwożenie obejmuje szkoły - Zespół Szkół w Rojewie: - Publiczne Gimnazjum im. Kazimierza Górskiego w Rojewie - Szkoła Podstawowa w Rojewie - Szkoła Podstawowa w Rojewie-Filia Liszkowo - Szkoła Podstawowa w Rojewie-Filia Ściborze -Szkoła Podstawowa im. bł. ks. Mariana Skrzypczaka w Rojewicach 4. Dowożenie nie może rozpoczynać się wcześniej niż o godz. 7:00. 5. Dowożenie obejmuje wszystkie dni nauki szkolnej. 6. Opiekę nad uczniami w trakcie dowożenia zapewnia Zamawiający. 7. Przystanki docelowe znajdują się przy szkołach. 8. Przystanki na trasie wyznacza Zamawiający w każdej z wymienionych miejscowości. 9. Przewozy dzieci i młodzieży odbywają się na podstawie imiennych biletów miesięcznych szkolnych zakupionych przez Zamawiającego u Wykonawcy zamówienia. 10. Przewozy będą odbywały się zgodnie z ustawą z dnia 6 września 2001 o transporcie drogowym (Dz. U. z 2007 r. Nr 125, poz. 874 z późn. zm.). 12. W czasie dowożenia Wykonawca jest zobowiązany do zapewnienia miejsc siedzących dla dowożonych uczniów zgodnie z ilością sprzedanych miejsc. 11. Przewidywana ilość uczniów dowożonych z danego obwodu do poszczególnych szkół wynosi ogółem 350 dzieci ( 4 autobusy dziennie 1 autobus z 39 miejscami a 3 z 54 miejscami siedzącymi) i szczegółowo określona jest w załączniku nr 7 do SIWZ 12. Przed złożeniem oferty wykonawca powinien zapoznać się z przedmiotem zamówienia na miejscu i dokonać przeglądu tras. 13. W przypadku odpracowywania zajęć szkolnych w innym dniu wolnym od zajęć, Wykonawca zobowiązany jest zapewnić przewóz uczniów zgodnie z rozkładem jazdy ustalonym przez zamawiającego. 14. W autokarze w czasie przejazdu nie może znajdować się większa liczba uczniów niż dopuszczalna , określona w dowodzie rejestracyjnym. 15. Każdy autobus powinien być dopuszczony do ruchu po drogach publicznych według obowiązujących przepisów w przewozach pasażerskich i właściwie do charakteru przewozów oznakowany. Wykonawca zapewni osobę prowadzącą autobus posiadającą ważne uprawnienia. 16. Wykonawca zrealizuje na potrzeby Zamawiającego, w trakcie trwania realizacji zamówienia bezpłatnie przejazdy na odległość 300 km. 17.Wykonawca może powierzyć wykonanie części lub całości niniejszego zamówienia podwykonawcom. W takim przypadku zobowiązany jest do wykazania w formularzu ofertowym części zamówienia, której wykonanie zamierza powierzyć podwykonawcom. 18. Zamawiający nie przewiduje udzielania zaliczek na poczet wykonania zamówienia.
II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak.
II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 60.13.00.00-8.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 28.06.2013.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WADIUM
Informacja na temat wadium: Nie wymaga wniesienia wadium
III.2) ZALICZKI
III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Warunkiem udziału w postępowaniu jest posiadanie aktualnej licencji na wykonywanie krajowego transportu drogowego osób
III.3.2) Wiedza i doświadczenie
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Warunkiem udziału w postępowaniu jest wykazanie przez Wykonawcę - Załącznik nr 5 - że w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy w tym okresie - co najmniej jednej usługi o wartości 150 000,00 zł z podaniem wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców wraz z załączonym dokumentem potwierdzającym, że usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie (referencje)
III.3.3) Potencjał techniczny
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Wymagane jest wykazanie przez wykonawcę - Załącznik nr 6 wykazu pojazdów autokarowych tj.: minimum 4 autokarów dziennie/ 1 z 39 miejscami siedzących dla pasażerów, 3 z 54 miejscami siedzących dla pasażerów/ wraz z kopią dowodów rejestracyjnych oraz badań technicznych, aktualnych na dzień składania ofert dla każdego autokaru, potwierdzonych za zgodność z oryginałem
III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Wymagane jest wykazanie przez wykonawcę posiadania opłaconej polisy a w przypadku jej braku innego dokumentu /aktualnego na dzień składania ofert/potwierdzającego , ze wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia na sumę minimum na 100 000 PLN
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych
Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:
III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:
III.6) INNE DOKUMENTY
Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)
Wzór umowy - parafowany przez wykonawcę - Załącznik nr 4 Dokumenty potwierdzające posiadanie uprawnień/pełnomocnictw osób składających ofertę, o ile nie wynika to z przedstawionych dokumentów rejestrowych
III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.
IV.3) ZMIANA UMOWY
Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: tak
Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian
Zmiany umowy będą możliwe, jeżeli okażą się korzystne dla zamawiającego lub gdy konieczność ich wprowadzenia wynikać będzie z okoliczności, których nie można było przewidzieć w chwili zawarcia umowy
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.rojewo.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Samorządowy Zespół Oświaty i Kultury w Rojewie 88-111 Rojewo 8 tel. / fax 52 35 113 20.
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 01.08.2012 godzina 10:00, miejsce: Samorządowy Zespół Oświaty i Kultury w Rojewie 88-111 Rojewo 8.
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie
Realizacja: IDcom-web.pl
Wszelkie prawa zastrzeżone © 2018 Urząd Gminy Rojewo