Przetargi - archiwum

ZAWIADOMIENIE O WYBORZE NAJKORZYSTNIEJSZEJ OFERTY - Przebudowa drogi gminnej Nr 150223 C Rojewo Wieś

RB.I.271.4.2011                                                                                       Rojewo, 2011-06-30

 

 

 

 

ZAWIADOMIENIE O WYBORZE NAJKORZYSTNIEJSZEJ OFERTY

 

dot.: postępowania o udzielenie zamówienia publicznego. Numer sprawy: RB.I.271.4.2011. Nazwa zadania: "Przebudowa drogi gminnej Nr 150223 C Rojewo Wieś"

 

1. Działając na podstawie art. 92 ust. 1 pkt. 1) Prawa zamówień publicznych zamawiający informuje, że w prowadzonym postępowaniu wybrano do realizacji zamówienia najkorzystniejszą ofertę złożoną przez wykonawcę:

 

Przedsiębiorstwo Robót Drogowych "INODROG" Sp. z o.o. , ul. Budowlana 38,  88-100 Inowrocław

 

Uzasadnienie wyboru: Wykonawca złożył najniższą ważną ofertę na kwotę 1.050.194,04 zł

 

Wybrany wykonawca obowiązany jest skontaktować się z Zamawiającym w sprawie podpisania umowy w terminie do dnia 2011-07-11.

 

Podstawą prawną dokonanego wyboru jest art. 91 ust. 1 Pzp oraz Kodeks Cywilny

 

W prowadzonym postępowaniu złożono następujące oferty

---------------------------------------------------------------------------

 

Lp.: 1.

Nazwa wykonawcy:                  Przedsiębiorstwo Budownictwa Drogowo - Inżynieryjnego S.A.

Adres wykonawcy:                   ul. Wapienna, 10 87-100 Toruń

Cena oferty brutto:                   1.045.739,39

Liczba pkt. w kryterium cena:   oferta odrzucona

 

Lp.: 2.

Nazwa wykonawcy:                   P.P.H.U. MEL-BUD Sp. z o.o.

Adres wykonawcy:                   Marcinkowo,  88-110 Inowrocław 2

Cena oferty brutto:                   1.156.837,78

Liczba pkt. w kryterium cena:   90,78

 

Lp.: 3.

Nazwa wykonawcy:                  Przedsiębiorstwo Robót Drogowych "INODROG" Sp. z o.o.

Adres wykonawcy:                    ul. Budowlana 38,  88-100 Inowrocław

Cena oferty brutto:                    1.050.194,04

Liczba pkt. w kryterium cena:   100,00

 

 

2. Działając na podstawie art. 92 ust. 1 pkt. 2) Prawa zamówień publicznych zamawiający informuje o odrzuceniu z udziału w postępowaniu oferty / ofert:

 

 

W prowadzonym postępowaniu odrzucono następujące oferty

---------------------------------------------------------------------------

 

Lp.:                          1

Nazwa wykonawcy:              Przedsiębiorstwo Budownictwa Drogowo - Inżynieryjnego S.A.

Adres wykonawcy:               ul. Wapienna 10,  87-100 Toruń

 

Uzasadnienie faktyczne odrzucenia: Brak kosztorysu ofertowego na roboty instalacyjne kanalizacji deszczowej, które były ujęte w projekcie budowlanym przebudowy przedmiotowej drogi.

 

Uzasadnienie prawne odrzucenia: Art. 89 ust. 1 pkt 2 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 roku - Prawo zamówień publicznych (t.j. Dz. U. z 2010r., Nr 113, poz. 759)

 

 

 

 [  Działając na podstawie art. 92 ust. 1 pkt. 3) Prawa zamówień publicznych zamawiający informuje, że w prowadzonym postępowaniu nie zostali wykluczeni żadni wykonawcy.

 [W 4. Działając na podstawie art. 92 ust. 1 pkt. 4) Prawa zamówień publicznych zamawiający informuje, że podpisanie umowy  z wyłonionym wykonawcą  możliwe będzie po dopełnieniu wszelkich formalności  po upływie 10 dni od dnia przesłania niniejszego zawiadomienia o wyborze najkorzystniejszej oferty.

 

 

Środki ochrony prawnej

Od niniejszej decyzji zamawiającego, wykonawcy przysługują środki ochrony prawnej (Odwołanie, Skarga do Sądu) wobec czynności:

1)   wykluczenia wykonawcy z postępowania o udzielenie zamówienia;

2)   odrzucenia oferty wykonawcy

W pozostałych przypadkach odwołanie nie przysługuje.

Wykonawca może w terminie przewidzianym do wniesienia odwołania poinformować zamawiającego o:

1)   niezgodnej z przepisami ustawy czynności podjętej przez zamawiającego w niniejszym postępowaniu, lub

2)   zaniechania czynności, do której zamawiający jest zobowiązany na podstawie ustawy,

na które nie przysługuje w niniejszym postępowaniu odwołanie.

Termin wniesienia odwołania: 5 dni od dnia przesłania niniejszego zawiadomienia faksem lub drogą elektroniczną, lub 10 dni od dnia przesłania niniejszego zawiadomienia, jeżeli zostało ono przesłane pisemnie.

Informacje dotyczące środków ochrony prawnej znajdują się Specyfikacji istotnych warunków zamówienia oraz w Dziale VI Prawa zamówień publicznych „Środki ochrony prawnej", art. od 179 do 198g (t. j. Dz. U. z 2010 r. Nr 113, poz. 759 z p. zm)

 

Rafał Żurowski – Wójt Gminy

Kierownik zamawiającego

 

Wiadomość powiązana z

Rejestr zmian

Data wytworzenia dokumentu: 01.07.2011
Dokument wytworzony przez: Referat Budownictwa Planowania Przestrzennego i Gospodarki Komunalnej
Osoba odpowiedzialna za treść dokumentu: Leszek Wołąkiewicz
Data wprowadzenia dokumentu do BIP: 01 lipca 2011 08:30
Dokument wprowadzony do BIP przez: Leszek Wołąkiewicz
Ilość wyświetleń: 835
01 lipca 2011 08:30 Leszek Wołąkiewicz - Dodanie dokumentu.
Zatrzymaj banner przewijany