Uchwała nr XIII/105/2004
Rady Gminy w Rojewie
z dnia 26 marca 2004 r.
w sprawie : uchwalenia budżetu gminy na 2004 rok
Na podstawie art. 18 ust. 2 pkt 4 ustawy z dnia 8 marca 1990 r. o samorządzie gminnym (Dz. U. z 2001 r. Nr 142, poz.1591 zm.: Dz. U. z 2002 r. Nr 23, poz. 220, Dz. U. Nr 62, poz. 558, Dz. U. Nr 113, poz. 984, Dz. U. Nr 214, poz. 1806; Dz. U. z 2003 r. Nr 80, poz. 717, Dz. U. Nr 162, poz. 1568; Dz. U. z 2002 r. 153 poz. 1271) oraz art. 109, 116, 124, 128 i 134 ustawy z dnia 26 listopada 1998r. o finansach publicznych (Dz. U. z 2003 r. Nr 15 poz. 148 zm.: Dz. U. z 2003 r. Nr 45, poz. 391, Dz. U. Nr 65, poz. 594, Dz. U. Nr 166, poz. 1611, Dz. U. Nr 189, poz. 1859; Dz. U. z 2001 r. Nr 88, poz. 961; Dz. U. z 2002 r. Nr 153, poz. 1271; Dz. U. z 2003 r. Nr 96, poz. 874)
Rada Gminy
uchwala, co następuje :
§ 1
1. Określa się prognozowane dochody budżetu gminy na kwotę - 7.536.677,00 zł w tym :
- dochody własne w kwocie - 3.751.507,00 zł - subwencja ogólna w kwocie - 3.428.549,00 zł - dotacje w kwocie - 356.621,00 zł 2. Prognozowane dochody wg działów klasyfikacji budżetowej i ważniejszych źródeł pochodzenia przedstawia załącznik nr 1.
§ 2
1. Określa się wydatki budżetu gminy na kwotę - 8.310.027,00 zł w tym :
- wydatki bieżące w kwocie - 6.112.286,00 zł - wydatki majątkowe w kwocie - 2.197.741,00 zł 2. W wydatkach bieżących wyodrębnia się :
a) wynagrodzenia i pochodne w kwocie - 3.523.831,00 zł b) dotacje w kwocie - 10.000,00 zł c) obsługę długu w kwocie - 35.000,00 zł 3. Planowane wydatki budżetu w podziale na działy, rozdziały i paragrafy klasyfikacji budżetowej przedstawia załącznik nr 2.
§ 3
1. Deficyt budżetowy w kwocie 773.350,00 zł zostanie sfinansowany przychodami :
- kredytem w wysokości - 773.350,00 zł 2. Spłaty zobowiązań długoterminowych oraz sfinansowanie deficytu wg źródeł i kwot określa załącznik nr 3.
§ 4
Określa się przychody Gminnego Funduszu Ochrony Środowiska i Gospodarki Wodnej w kwocie 38.538,00 zł i wydatki w kwocie 38.538,00 zł (załącznik nr 4).
§ 5
Określa dochody i wydatki związane z realizacją zadań z zakresu administracji rządowej i innych zadań zleconych ustawami, w tym :
- dochody w kwocie - 356.621,00 zł - wydatki w kwocie - 326.700,00 zł (według załącznika nr 5)
§ 6
Ustala się wielkość dotacji w kwocie 19.200,00 zł (według załącznika nr 6)
§ 7
Określa wykaz inwestycji realizowanych przez Gminę oraz wysokość nakładów inwestycyjnych i źródła ich finansowania zgodnie z załącznikiem nr 7.
§ 8
Prognozuje łączną kwotę długu na koniec roku budżetowego w wysokości 881.692,00 zł (zgodnie z załącznikiem nr 8).
§ 9
Ustala się rezerwę ogólną w kwocie 77.000,00 zł
§ 10
Określa się kwotę dochodów 43.000,00 zł z tytułu wydawania zezwoleń na sprzedaż napojów alkoholowych oraz kwotę 43.000,00 zł wydatków na realizację zadań określonych w programie profilaktyki i rozwiązywania problemów alkoholowych.
§ 11
Upoważnia się wójta do :
1. spłat zobowiązań na kwotę 1.320.637,00 zł
2. w związku z realizacją zadań inwestycyjnych dofinansowywanych z programu SAPARD upoważnia się wójta do zaciągania kredytów krótkoterminowych do kwoty 1.217.000,00 zł
3. zaciągania kredytów i pożyczek na pokrycie występującego w ciągu roku deficytu do kwoty 700.000,00 zł
4. dokonania zmian w budżecie polegających na przeniesieniach w planie wydatków między rozdziałami i paragrafami w ramach działów
5. dokonywania lokat krótkoterminowych w miarę posiadania wolnych środków w innych bankach.
§ 12
Ustala się wielkość wydatków dla sołectw w kwocie 16.000,00 zł. Kwoty dla poszczególnych sołectw określa załącznik nr 9.
§ 13
Uchwała wchodzi w życie z dniem podjęcia z mocą obowiązującą od dnia 1 stycznia 2004r. i podlega publikacji w Dzienniku Urzędowym Województwa Kujawsko-Pomorskiego.
Załącznik nr 7 do Uchwały Rady Gminy Rojewo
Nr ......................... z dnia ...........................
Wykaz inwestycji gminnych planowanych do realizacji w roku budżetowym 2004
Lp. Nazwa zadania inwestycyjnego Wartość kosztorysowa Środki własne SAPARD inne Dział Rozdział
1. Budowa sieci wodociągowej z przyłączami wraz z przebudową istniejącej Stacji Uzdatniania Wody w miejscowości : Płonkówko, Jurancice, Glinki, Jezuicka Struga 1.299.476,00 459.476,00 840.000,00 - 010 01010
2. II etap modernizacji budynku Urzędu Gminy - wymiana okien i ocieplenie 70.000,00 70.000,00 - - 750 75023
3. Budowa przydomowych oczyszczalni ścieków w miejscowościach : Płonkowo, Mierogoniewice, Ściborze, Jaszczółtowo, Liszkowice, Liszkowo, Rojewice, Zawiszyn, Wybranowo, Leśnianki, Dąbie, Stara Wieś, Glinno Wielkie 543.712,00 112.712,00 377.000,00 GFOŚ20.000,00udział mieszkańców54.000,00 900 90001
4. Wykonanie projektu sieci wodociągowej w miejscowości Leśnianki 3.500,00 3.500,00 010 01010
5. Opracowanie dokumentacji na kanalizację 100.000,00 100.000,00 900 90001
6. Budowa boiska sportowego 111.853,00 111.853,00 926 92601
7. Zakup samochodu „Towos” 50.000,00 50.000,00 750 75023
8. Opracowanie dokumentacji na budowę sali gimnastycznej przy gimnazjum w Rojewie 30.000,00 30.000,00 801 80110
9. Dotacja celowa na zakup pieca c.o. GZOZ Rojewo 9.200,00 9.200,00 851 85121
RAZEM : 2.217.741,00 946.741,00 1.217.000,00 74.000,00
Załącznik nr 3 do Uchwały Rady Gminy Rojewo
Nr ......................... z dnia ...........................
Plan przychodów i rozchodów budżetu Gminy Rojewo na 2004 rok
Paragraf I. Przychody Kwota Paragraf II. Rozchody Kwota
931 ze sprzedaży innych papierów wartościowych (emitowanych przez jednostki np. obligacje) - 982 wykup papierów wartościowych -
941,942,943,944 z prywatyzacji majątku jednostki samorządu terytorialnego - 992 spłaty otrzymanych pożyczek i kredytów 103.637,00
951 ze spłat pożyczek udzielonych ze środków publicznych - 991 pożyczki udzielone przez samorząd innym podmiotom -
952 z kredytów i pożyczek zaciągniętych w bankach krajowych 843.882,00 994 lokaty -
957 z nadwyżki budżetu jednostek z lat ubiegłych -
955 przychody z tytułu innych rozliczeń krajowych (wolne środki) 73.021,00
SUMA : 876.987,00 SUMA : 103.637,00
Różnica przychodów i rozchodów (I-II) wynosi 773.350,00 zł
Załącznik nr 8 do Uchwały Rady Gminy Rojewo
Nr ......................... z dnia ...........................
Prognozowane kwoty długu na 2004 rok i lata następne
Lp. Tytuł dłużny Kwota długu na dzień 31.12.2003r. Prognozowane kwoty długu według stanu na koniec roku
1. 2. 3. 4. 5. 6. 7. 8.
1. Wyemitowane papiery wartościowe - - - - - -
2. Kredyty : - długoterminowe- krótkoterminowe 181.363,00- 706.625,00- 455.201,00- 281.503,00- 107.805,00- --
3. Pożyczki : - długoterminowe- krótkoterminowe -- -- -- -- -- --
4. Przyjęte depozyty - - - - - -
5. Wymagalne zobowiązania : - - - - - -
a) jednostek budżetowych - - - - - -
b) pozostałych jednostek (zakładów budżetowych, gospodarstw pomocnicz, funduszy) wynikające z : - - - - - -
- ustaw - - - - - -
- orzeczeń sądu - - - - - -
- udzielonych poręczeń i gwarancji - - - - - -
- innych tytułów - - - - - -
w tym :- z dostaw towarów i usług - - - - - -
- składek na ubezpiecz. społeczne i fundusz pracy - - - - - -
6. Ogółem kwota zadłużenia 181.363,00 801.713,00 533.353,00 342.719,00 152.085,00
7. Prognozowane (planowane) dochody budżetowe 6.752.866,00 7.547.625,00 7.698.577,00 7.814.058,00 7.892.196,00 7.971.118,00
8. Poziom zadłużenia jednostki (6:7) - nie może przekraczać 60 % dochodów jedn. w danym roku budżet. 2,69 10,62 6,93 4,39 1,93 -
Planowane spłaty zobowiązań na 2004 rok i lata następne
Lp. Tytuł spłaty Planowane spłaty zobowiązań na lata
2004 2005 2006 2007 2008
1. 2. 3. 4. 5. 6. 7.
1. Wykup papierów wartościowych wyemitowanych przez jednostki samorządu terytorialnego - - - - -
2. Spłata rat kredytów :- długoterminowych- odsetek 103.637,0035.000,00 268.360,0015.000,00 190.634,0010.000,00 190.634,006.000,00 152.085,003.000,00
3. Spłaty rat pożyczki :- długoterminowej- odsetek -- -- -- -- --
4. Potencjalne kwoty spłat z tytułu udzielonych poręczeń - - - - -
5. RAZEM : 138.637,00 283.360,00 200.634,00 196.634,00 193.634,00
6. Prognozowane (planowane) dochody budżetowe 7.547.625,00 7.698.577,00 7.814.056,00 7.892.196,00 7.971.118,00
7. Poziom spłat zobowiązań jednostki (%) (5:6) nie może przekroczyć 15 % planowanych dochodów 1,84 3,68 2,56 2,49 1,91
Projekt
Załącznik nr 2 do Uchwały
Rady Gminy Rojewo
Nr .................. z dnia ...................
Plan wydatków budżetowych
na 2004 rok
Dział Rozdział § Treść Kwota
010 Rolnictwo i łowiectwo 1.322.759,00
01003 Upowszechnianie doradztwa rolniczego 5.000,00
4210 Zakup materiałów i wyposażenia 1.000,00
4300 Zakup usług pozostałych 4.000,00
01009 Spółki wodne 5.000,00
2630 Dotacja przedmiotowa z budż. dla jednostek nie zaliczanych do sektora finansów publicz. 5.000,00
01010 Infrastruktura wodociągowa i sanitacyjna wsi 1.302.976,00
6050 Wydatki inwestycyjne jednostek budżetowych 3.500,00
6051 Wydatki inwestycyjne jednostek budżetowych - środki bezzwrotne z programu SAPARD 840.000,00
6052 Wydatki inwestycyjne jednostek budżetowych - gmina 459.476,00
01030 Izby rolnicze 9.783,00
2850 Wpłaty gmin na rzecz izb rolniczych w wyso-kości 2 % uzyskanych wpływów z pod. roln. 9.783,00
020 Leśnictwo 8.500,00
02095 Pozostała działalność 8.500,00
4210 Zakup materiałów i wyposażenia 8.500,00
400 Wytwarzanie i zaopatrywanie w energię elektryczną, gaz i wodę 126.548,00
40002 Dostarczanie wody 126.548,00
4210 Zakup materiałów i wyposażenia 11.845,00
4260 Zakup energii 55.303,00
4270 Zakup usług remontowych 15.626,00
4300 Zakup usług pozostałych 20.925,00
4430 Różne opłaty i składki 22.849,00
600 Transport i łączność 62.500,00
60016 Drogi publiczne gminne 62.500,00
4210 Zakup materiałów i wyposażenia 14.500,00
4270 Zakup usług remontowych 26.000,00
4300 Zakup usług pozostałych 22.000,00
700 Gospodarka mieszkaniowa 100.169,00
70005 Gospodarka gruntami i nieruchomościami 100.169,00
4110 Składki na ubezpieczenia społeczne 174,00
4120 Składki na Fundusz Pracy 26,00
4210 Zakup materiałów i wyposażenia 15.400,00
4260 Zakup energii 4.109,00
4270 Zakup usług remontowych 67.000,00
4300 Zakup usług pozostałych 12.460,00
4430 Różne opłaty i składki 1.000,00
710 Działalność usługowa 1.500,00
71035 Cmentarze 1.500,00
4210 Zakup materiałów i wyposażenia 500,00
4300 Zakup usług pozostałych 1.000,00
750 Administracja publiczna 1.325.978,00
75011 Urzędy wojewódzkie 48.800,00
4010 Wynagrodzenia osobowe pracowników 36.004,00
4040 Dodatkowe wynagrodzenie roczne 2.965,00
4110 Składki na ubezpieczenia społeczne 6.968,00
4120 Składki na Fundusz Pracy 955,00
4210 Zakup materiałów i wyposażenia 137,00
4440 Odpisy na zakładowy fundusz świadczeń soc. 1.771,00
75022 Rady gmin 49.550,00
3030 Różne wydatki na rzecz osób fizycznych 45.800,00
4210 Zakup materiałów i wyposażenia 3.000,00
4410 Podróże służbowe krajowe 750,00
75023 Urzędy gmin 1.031.018,00
3020 Nagrody i wydatki osobowe nie zaliczone do wynagrodzeń 361,00
4010 Wynagrodzenia osobowe pracowników 499.604,00
4040 Dodatkowe wynagrodzenie roczne 41.701,00
4110 Składki na ubezpieczenia społeczne 95.176,00
4120 Składki na Fundusz Pracy 13.262,00
4210 Zakup materiałów i wyposażenia 60.892,00
4240 Zakup pomocy naukowych, dydakt. i książek 1.000,00
4260 Zakup energii 4.000,00
4300 Zakup usług pozostałych 159.906,00
4410 Podróże służbowe krajowe 18.800,00
4430 Różne opłaty i składki 4.139,00
4440 Odpisy na zakładowy fundusz swiadczeń soc. 12.177,00
6050 Wydatki inwestycyjne jednostek budżetowych 70.000,00
6060 Wydatki na zakupy inwestycyjne jedn. budż. 50.000,00
75095 Pozostała działalność 196.610,00
3020 Nagrody i wydatki osobowe nie zaliczone do wynagrodzeń 336,00
4010 Wynagrodzenia osobowe pracowników 105.335,00
4040 Dodatkowe wynagrodzenie roczne 5.434,00
4110 Składki na ubezpieczenia społeczne 19.805,00
4120 Składki na Fundusz Pracy 2.713,00
4210 Zakup materiałów i wyposażenia 22.454,00
4300 Zakup usług pozostałych 31.786,00
4430 Różne opłaty i składki 2.658,00
4440 Odpisy na zakładowy fundusz świadczeń soc. 6.089,00
751 Urzędy naczelnych organów władzy państwowej, kontroli i ochrony prawa oraz sądownictwa 1.300,00
75101 Urzędy naczelnych organów władzy państw., kontroli i ochrony prawa 1.300,00
4010 Wynagrodzenia osobowe pracowników 400,00
4110 Składki na ubezpieczenia społeczne 72,00
4120 Składki na Fundusz Pracy 10,00
4210 Zakup materiałów i wyposażenia 450,00
4300 Zakup usług pozostałych 368,00
754 Bezpieczeństwo publiczne i ochrona przeciwpożarowa 34.036,00
75412 Ochotnicze straże pożarne 32.836,00
4110 Składki na ubezpieczenia społeczne 1.000,00
4120 Składki na Fundusz Pracy 200,00
4210 Zakup materiałów i wyposażenia 12.636,00
4260 Zakup energii 500,00
4270 Zakup usług remontowych 3.000,00
4300 Zakup usług pozostałych 10.000,00
4410 Podróże służbowe krajowe 700,00
4430 Różne opłaty i składki 6.000,00
756 Dochody od osób prawnych, od osób fizycz. i innych jedn. nie posiadających osobowości pr. oraz wydatki związane z ich poborem 50.950,00
75647 Pobór podatków, opłat i niepod. należn. budż. 50.950,00
3030 Różne wydatki na rzecz osób fizycznych 37.950,00
4210 Zakup materiałów i wyposażenia 7.000,00
4300 Zakup usług pozostałych 1.000,00
4430 Różne opłaty i składki 5.000,00
757 Obsługa długu publicznego 35.000,00
75702 Obsługa papierów wartościowych, kredytów i pożyczek jednostek samorządu terytorialnego 35.000,00
8070 Odsetki i dyskonto od krajowych skarbowych papierów wartościowych oraz krajowych pożyczek i kredytów 35.000,00
758 Różne rozliczenia 77.000,00
75818 Rezerwy ogólne i celowe 77.000,00
4810 Rezerwy 77.000,00
801 Oświata i wychowanie 3.315.690,00
80101 Szkoły podstawowe 1.707.392,00
3020 Nagrody i wydatki osobowe nie zaliczone do wynagrodzeń 79.962,00
4010 Wynagrodzenia osobowe pracowników 1.013.840,00
4040 Dodatkowe wynagrodzenie roczne 82.775,00
4110 Składki na ubezpieczenia społeczne 204.373,00
4120 Składki na Fundusz Pracy 28.677,00
4210 Zakup materiałów i wyposażenia 103.376,00
4240 Zakup pomocy naukowych, dydakt. i książek 16.000,00
4243 Zakup pomocy naukowych, dydakt. i książek - Bank Światowy 217,00
4244 Zakup pomocy naukowych, dydakt. i książek - środki własne 107,00
4260 Zakup energii 27.900,00
4270 Zakup usług remontowych 33.000,00
4300 Zakup usług pozostałych 37.590,00
4410 Podróże służbowe krajowe 2.950,00
4430 Różne opłaty i składki 6.200,00
4440 Odpisy na zakładowy fundusz świadczeń soc. 70.425,00
80104 Przedszkola przy szkołach podstawowych 205.505,00
3020 Nagrody i wydatki osobowe nie zaliczone do wynagrodzeń 14.864,00
4010 Wynagrodzenia osobowe pracowników 136.247,00
4040 Dodatkowe wynagrodzenie roczne 8.001,00
4110 Składki na ubezpieczenia społeczne 27.346,00
4120 Składki na Fundusz Pracy 3.837,00
4210 Zakup materiałów i wyposażenia 3.000,00
4240 Zakup pomocy naukowych, dydaktycznych i książek 3.000,00
4440 Odpisy na zakładowy undusz świadczeń soc. 9.210,00
80110 Gimnazja 929.623,00
3020 Nagrody i wydatki osobowe nie zaliczone do wynagrodzeń 44.528,00
4010 Wynagrodzenia osobowe pracowników 557.105,00
4040 Dodatkowe wynagrodzenie roczne 44.568,00
4110 Składki na ubezpieczenia społeczne 111.857,00
4120 Składki na Fundusz Pracy 15.695,00
4210 Zakup materiałów i wyposażenia 27.632,00
4243 Zakup pomocy naukowych, dydakt. i książek - Bank Światowy 23.292,00
4244 Zakup pomocy naukowych, dydakt. i książek - środki własne 16.136,00
4260 Zakup energii 8.000,00
4300 Zakup usług pozostałych 11.360,00
4410 Podróże służbowe krajowe 1.500,00
4430 Różne opłaty i składki 2.000,00
4440 Odpisy na zakładowy fundusz świadczeń soc. 35.950,00
6050 Wydatki inwestycyjne jedn. budżetowych 30.000,00
80113 Dowożenie uczniów do szkół 265.224,00
4010 Wynagrodzenia osobowe pracowników 30.227,00
4040 Dodatkowe wynagrodzenie roczne 2.210,00
4110 Składki na ubezpieczenia społeczne 5.664,00
4120 Składki na Fundusz Pracy 795,00
4210 Zakup materiałów i wyposażenia 800,00
4300 Zakup usług pozostałych 223.688,00
4440 Odpisy na zakładowy fundusz świadczeń soc. 1.840,00
80114 Zespoły obsługi ekonom.-administrac. szkół 162.910,00
4010 Wynagrodzenia osobowe pracowników 103.815,00
4040 Dodatkowe wynagrodzenie roczne 7.452,00
4110 Składki na ubezpieczenia społeczne 19.427,00
4120 Składki na Fundusz Pracy 2.726,00
4210 Zakup materiałów i wyposażenia 7.000,00
4300 Zakup usług pozostałych 17.000,00
4410 Podróże służbowe krajowe 1.000,00
4430 Różne opłaty i składki 1.500,00
4440 Odpisy na zakładowy fundusz świadczeń socjalnych 2.990,00
80146 Dokształcanie i doskonalenie nauczycieli 25.271,00
3020 Nagrody i wyd. osob. nie zaliczone do wynag. 9.671,00
4303 Zakup usług pozostałych - Bank Światowy 9.672,00
4304 Zakup usług pozostałych - środki własne 5.928,00
80195 Pozostała działalność 19.765,00
4440 Odpisy na zakładowy fundusz świadczeń soc. 19.765,00
851 Ochrona zdrowia 52.200,00
85121 Lecznictwo ambulatoryjne 9.200,00
6220 Dotacje cel. z budż. na finansow. lub dofin. kosztów realizacji inwestycji i zakupów inw. innych jedn. sektora finansów publ. 9.200,00
85154 Przeciwdziałanie alkoholizmowi 43.000,00
3030 Różne wydatki na rzecz osób fizycznych 4.000,00
4010 Wynagrodzenia osobowe pracowników 10.520,00
4040 Dodatkowe wynagrodzenie roczne 1.226,00
4110 Składki na ubezpieczenia społeczne 2.668,00
4120 Składki na Fundusz Pracy 418,00
4210 Zakup materiałów i wyposażenia 3.400,00
4300 Zakup usług pozostałych 19.622,00
4410 Podróże służbowe krajowe 300,00
4440 Odpisy na zakładowy fundusz świadczeń soc. 846,00
852 Pomoc społeczna 583.603,00
85213 Składki na ubezpieczenie zdrowotne opłacane za osoby pobierające niektóre świadczenia z pomocy społecznej 12.000,00
4130 Składki na ubezpieczenie zdrowotne 12.000,00
85214 Zasiłki i pomoc w naturze oraz składki na ubezpieczenia społeczne 262.800,00
3110 Świadczenia społeczne 247.800,00
4110 Składki na ubezpieczenia społeczne 15.000,00
85215 Dodatki mieszkaniowe 120.000,00
3110 Świadczenia społeczne 120.000,00
85216 Zasiłki rodzinne, pielęgnac. i wychowawcze 12.800,00
3110 Świadczenia społeczne 12.800,00
85219 Ośrodki pomocy społecznej 134.000,00
4010 Wynagrodzenia osobowe pracowników 83.424,00
4040 Dodatkowe wynagrodzenie roczne 6.871,00
4110 Składki na ubezpieczenia społeczne 16.145,00
4120 Składki na Fundusz Pracy 2.212,00
4210 Zakup materiałów i wyposażenia 9.855,00
4260 Zakup energii 960,00
4300 Zakup usług pozostałych 8.749,00
4410 Podróże służbowe krajowe 2.950,00
4430 Różne opłaty i składki 200,00
4440 Odpisy na zakładowy fundusz świadczeń soc. 2.634,00
85278 Usuwanie skutków klęsk żywiołowych 3,00
2910 Zwrot dotacji wykorzyst. niezgodnie z przezn lub pobranych w nadmiernej wysokości 3,00
85295 Pozostała działalność 42.000,00
3110 Świadczenia społeczne 42.000,00
900 Gospodarka komunalna i ochr. środowiska 873.153,00
90001 Gospodarka ściekowa i ochrona wód 623.712,00
6050 Wydatki inwestycyjne jednostek budżetowych 80.000,00
6051 Wydatki inwestycyjne jednostek budżetowych - SAPARD 377.000,00
6052 Wydatki inwestycyjne jednostek budżetowych - gmina 166.712,00
90002 Gospodarka odpadami 45.441,00
3020 Nagrody i wydatki nie zaliczone do wynagrodzeń 336,00
4010 Wynagrodzenia osobowe pracowników 17.001,00
4040 Dodatkowe wynagrodzenie roczne 1.400,00
4110 Składki na ubezpieczenia społeczne 3.290,00
4120 Składki na Fundusz Pracy 451,00
4210 Zakup materiałów i wyposażenia 18.250,00
4300 Zakup usług pozostałych 7.000,00
4430 Różne opłaty i składki 7.000,00
4440 Odpisy na zakładowy fundusz świadczeń socjalnych 713,00
90015 Oświetlenie ulic, placów i dróg 194.000,00
4210 Zakup materiałów i wyposażenia 4.000,00
4260 Zakup energii 123.000,00
4270 Zakup usług remontowych 63.000,00
4300 Zakup usług pozostałych 4.000,00
921 Kultura i ochrona dziedzictwa narodowego 194.128,00
92109 Domy i ośrodki kultury, świetlice i kluby 118.425,00
4010 Wynagrodzenia osobowe pracowników 50.960,00
4040 Dodatkowe wynagrodzenie roczne 4.510,00
4110 Składki na ubezpieczenia społeczne 11.428,00
4120 Składki na Fundusz Pracy 1.603,00
4210 Zakup materiałów i wyposażenia 16.000,00
4260 Zakup energii 5.000,00
4300 Zakup usług pozostałych 25.284,00
4410 Podróże służbowe krajowe 500,00
4430 Różne opłaty i składki 1.070,00
4440 Odpisy na zakładowy fundusz świadczeń soc. 2.070,00
92116 Biblioteki 75.703,00
4010 Wynagrodzenia osobowe pracowników 43.501,00
4040 Dodatkowe wynagrodzenie roczne 3.420,00
4110 Składki na ubezpieczenia społeczne 8.192,00
4120 Składki na Fundusz Pracy 1.150,00
4210 Zakup materiałów i wyposażenia 3.800,00
4240 Zakup pomocy naukowych, dydakt. i książek 6.000,00
4260 Zakup energii 1.960,00
4300 Zakup usług pozostałych 5.800,00
4410 Podróże służbowe krajowe 500,00
4440 Odpisy na zakładowy fundusz świadczeń soc. 1.380,00
926 Kultura fizyczna i sport 145.013,00
92601 Obiekty sportowe 111.853,00
6052 Wydatki inwestycyjne jednostek budżetowych - gmina 111.853,00
92605 Zadania w zakresie kultury fizycznej i sportu 33.160,00
4210 Zakup materiałów i wyposażenia 12.310,00
4300 Zakup usług pozostałych 14.550,00
4410 Podróże służbowe krajowe 800,00
4430 Różne opłaty i składki 5.500,00
RAZEM : 8.310.027,00
Projekt
Załącznik nr 1 do Uchwały
Rady Gminy Rojewo
Nr .................. z dnia ...................
Plan dochodów budżetowych
na 2004 rok
Dział Rozdział § Treść Kwota
010 Rolnictwo i łowiectwo 840.000,00
01010 Infrastruktura wodociągowa i sanitacyjna wsi 840.000,00
6291 Środki na dofinansowanie własnych inwestyc. gmin, powiatów, samorządów województw, pozyskane z innych źródeł - SAPARD 840.000,00
400 Wytwarzanie i zaopatrywanie w energię elektryczną, gaz i wodę 151.500,00
40002 Dostarczanie wody 151.500,00
0830 Wpływy z usług 150.000,00
0840 Wpływy ze sprzedaży wyrobów i skł. majątk. 1.500,00
700 Gospodarka mieszkaniowa 98.862,00
70005 Gospodarka gruntami i nieruchomościami 98.862,00
0470 Wpływy za użytkowanie wieczyste nieruch. 3.000,00
0750 Dochody z najmu i dzierżawy składn. majątk. Skarbu Państwa, jedn. sam. ter. lub innych jedn. zaliczanych do sektora finansów publ. oraz innych umów o podobnym charakterze 61.862,00
0770 Wpłaty z tytułu odpłatnego nabycia prawa własności nieruchomości 34.000,00
750 Administracja publiczna 63.800,00
75011 Urzędy wojewódzkie 48.800,00
2010 Dotacje celowe otrzymane z budż. państwa na realizację zadań bież. z zakresu admin. rząd. oraz innych zadań zlec. gminie ustawami 48.800,00
75095 Pozostała działalność 15.000,00
0970 Wpływy z różnych dochodów 15.000,00
751 Urzędy naczelnych organów władzy państ, kontroli i ochr. prawa oraz sądownictwa 1.300,00
75101 Urzędy naczelnych organów władzy państ., kontroli i ochrony prawa 1.300,00
2010 Dotacje celowe otrzymane z budż. państwa na realizację zadań bież. z zakresu admin. rząd. oraz innych zadań zlec. gminie ustawami 1.300,00
756 Dochody od osób prawnych, od osób fizycz. i innych jednostek nie posiadających osob. prawnej oraz wyd. związane z ich poborem 2.166.964,00
75601 Wpływy z podatku dochodowego od osób fiz. 2.500,00
0350 Podatek od działalności gospodarczej osób fizycznych, opłacany w formie karty podatk. 2.500,00
756015 Wpływy z podatku rolnego, pod. leśnego, pod. od czynności cywilno-prawn, podatku od spadków i darowizn oraz podatków i opłat lok 1.684.345,00
0310 Podatek od nieruchomości 1.052.043,00
0320 Podatek rolny 499.735,00
0330 Podatek leśny 17.047,00
0340 Podatek od środków transportowych 54.320,00
0360 Podatek od spadków i darowizn 2.100,00
0370 Podatek od posiadania psów 100,00
0500 Podatek od czynności cywilnoprawnych 34.000,00
0910 Odsetki od niet. wpłat z tyt. podatków i opłat 25.000,00
75618 Wpływy z innych opłat stanowiących dochody jednostek samorządu ter. na podstawie umów 73.862,00
0410 Wpływy z opłaty skarbowej 30.862,00
0480 Wpływy z opłat za zezwolenie na sprz. alkoh. 43.000,00
75621 Udziały gmin w podatkach stanowiących dochód budżetu państwa 406.257,00
0010 Podatek dochodowy od osób fizycznych 391.257,00
0020 Podatek dochodowy od osób prawnych 15.000,00
801 Oświata i wychowanie 33.181,00
80101 Szkoły podstawowe 217,00
2033 Środki na dofinansowanie własnych zadań bieżących gmin - Bank Światowy 217,00
80110 Gimnazja 23.292,00
2033 Środki na dofinansowanie własnych zadań bieżących gmin - Bank Światowy 23.292,00
80146 Dokształcanie i doskonalenie nauczycieli 9.672,00
2033 Środki na dofinansowanie własnych zadań bieżących gmin - Bank Światowy 9.672,00
758 Różne rozliczenia 3.428.549,00
75801 Część oświatowa subwencji ogólnej dla jednostek samorządu terytorialnego 2.583.590,00
2920 Subwencje ogólne z budżetu państwa 2.583.590,00
75807 Część wyrównawcza subw. ogólnej dla gmin 814.494,00
2920 Subwencje ogólne z budżetu państwa 814.494,00
75831 Część równoważąca subw. ogólnej dla gmin 30.465,00
2920 Subwencje ogólne z budżetu państwa 30.465,00
852 Pomoc społeczna 276.600,00
85213 Składki na ubezp. zdrow. opłacane za osoby pobierające niektóre świadczenia z pom. społ. 12.000,00
2010 Dotacje celowe otrzymane z budż. państwa na realizację zadań bież. z zakresu admin. rząd. oraz innych zadań zlec. gminie ustawami 12.000,00
85214 Zasiłki i pomoc w naturze oraz składki na ubezpieczenia społeczne 167.800,00
2010 Dotacje celowe otrzymane z budż. państwa na realizację zadań bież. z zakresu admin. rząd. oraz innych zadań zlec. gminie ustawami 167.800,00
85216 Zasiłki rodzinne, pielęgnac. i wychowawcze 12.800,00
2010 Dotacje celowe otrzymane z budż. państwa na realizację zadań bież. z zakresu admin. rząd. oraz innych zadań zlec. gminie ustawami 12.800,00
85219 Ośrodki pomocy społecznej 84.000,00
2010 Dotacje celowe otrzymane z budż. państwa na realizację zadań bież. z zakresu admin. rząd. oraz innych zadań zlec. gminie ustawami 84.000,00
900 Gospodarka komunalna i ochrona środowiska 470.921,00
90001 Gospodarka ściekowa i ochrona wód 431.000,00
0690 Wpływy z różnych opłat 54.000,00
6291 Środki na dofinansowanie własnych inwest. gmin, powiatów, samorządów województw, pozyskane z innych źródeł - SAPARD 377.000,00
90002 Gospodarka odpadami 10.000,00
0830 Wpływy z usług 10.000,00
90015 Oświetlenie ulic, placów i dróg 29.921,00
2010 Dotacje celowe otrzymane z budż. państwa na realizację zadań bież. z zakresu admin. rząd. oraz innych zadań zlec. gminie ustawami 29.921,00
921 Kultura i ochrona dziedzictwa narodowego 5.000,00
92109 Domy i ośrodki kultury, świetlice i kluby 5.000,00
0830 Wpływy z usług 5.000,00
RAZEM : 7.536.677,00
Projekt
Załącznik nr 5 do Uchwały
Rady Gminy Rojewo
Nr ...................... z dnia ...................
Plan finansowy zadań zleconych na 2004 rok
Dochody
Dział Rozdział § Treść Kwota
750 Administracja publiczna 48.800,00
75011 Urzędy wojewódzkie 48.800,00
2010 Dotacje celowe otrzymane z budż. państwa na realizację zadań bież. z zakresu admin. rząd. oraz innych zadań zleconych gminie ustaw. 48.800,00
751 Urzędy naczelnych organów władzy państw., kontroli i ochr. prawa oraz sądow. 1.300,00
75101 Urzędy naczelnych organów władzy państwo-wej, kontroli i ochrony prawa 1.300,00
2010 Dotacje celowe otrzymane z budż. państwa na realizację zadań bież. z zakresu admin. rząd. oraz innych zadań zleconych gminie ustaw. 1.300,00
852 Pomoc społeczna 276.600,00
85213 Składki na ubezp. zdrowotne opłacane za osoby pobierające niektóre świadczenia z pomocy społecznej 12.000,00
2010 Dotacje celowe otrzymane z budż. państwa na realizację zadań bież. z zakresu admin. rząd. oraz innych zadań zleconych gminie ustawami 12.000,00
85214 Zasiłki i pomoc w naturze oraz składki na ubezpieczenia społeczne 167.800,00
2010 Dotacje celowe otrzymane z budż. państwa na realizację zadań bież. z zakresu admin. rząd. oraz innych zadań zleconych gminie ustaw. 167.800,00
85216 Zasiłki roczinne, pielęgnacyjne i wychowaw. 12.800,00
2010 Dotacje celowe otrzymane z budż. państwa na realizację zadań bież. z zakresu admin. rząd. oraz innych zadań zleconych gminie ustaw. 12.800,00
85219 Ośrodki pomocy społecznej 84.000,00
2010 Dotacje celowe otrzymane z budż. państwa na realizację zadań bież. z zakresu admin. rząd. oraz innych zadań zleconych gminie ustaw. 84.000,00
90015 Oświetlenie ulic, placów i dróg 29.921,00
2010 Dotacje celowe otrzymane z budż. państwa na realizację zadań bież. z zakresu admin. rząd. oraz innych zadań zlec. gminie ustawami 29.921,00
RAZEM : 356.621,00
Projekt
Załącznik nr 5 do Uchwały
Rady Gminy Rojewo
Nr ...................... z dnia ...................
Plan finansowy zadań zleconych na 2004 rok
Wydatki
Dział Rozdział § Treść Kwota
750 Administracja publiczna 48.800,00
75011 Urzędy wojewódzkie 48.800,00
4010 Wynagrodzenia osobowe pracowników 36.004,00
4040 Dodatkowe wynagrodzenie roczne 2.965,00
4110 Składki na ubezpieczenia społeczne 6.968,00
4120 Składki na Fundusz Pracy 955,00
4210 Zakup materiałów i wyposażenia 137,00
4440 Odpisy na zakładowy fundusz świadczeń socj. 1.771,00
751 Urzędy naczelnych organów władzy państw., kontroli i ochr. prawa oraz sądow. 1.300,00
75101 Urzędy naczelnych organów władzy państwo-wej, kontroli i ochrony prawa 1.300,00
4010 Wynagrodzenia osobowe pracowników 400,00
4110 Składki na ubezpieczenia społeczne 72,00
4120 Składki na Fundusz Pracy 10,00
4210 Zakup materiałów i wyposażenia 450,00
4300 Zakup usług pozostałych 368,00
852 Pomoc społeczna 276.600,00
85213 Składki na ubezp. zdrowotne opłacane za osoby pobierające niektóre świadczenia z pomocy społecznej 12.000,00
4130 Składki na ubezpieczenie zdrowotne 12.000,00
85214 Zasiłki i pomoc w naturze oraz składki na ubezpieczenia społeczne 167.800,00
3110 Świadczenia społeczne 152.800,00
4110 Składki na ubezpieczenia społeczne 15.000,00
85216 Zasiłki rodzinne, pielęgnacyjne i wychowaw. 12.800,00
3110 Świadczenia społeczne 12.800,00
85219 Ośrodki pomocy społecznej 84.000,00
4010 Wynagrodzenia osobowe pracowników 53.752,00
4040 Dodatkowe wynagrodzenie roczne 4.122,00
4110 Składki na ubezpieczenia społeczne 9.687,00
4120 Składki na Fundusz Pracy 1.327,00
4210 Zakup materiałów i wyposażenia 5.913,00
4260 Zakup energii 600,00
4300 Zakup usług pozostałych 5.249,00
4410 Podróże służbowe krajowe 1.770,00
4440 Odpisy na zakładowy fundusz świadczeń socj. 1.580,00
RAZEM : 326.700,00
Projekt
Załącznik nr 6 do Uchwały
Rady Gminy Rojewo
nr .................. z dnia ............
Wykaz dotacji, które będą udzielone z budżetu
w 2004 roku
I. Dotacje przedmiotowe
1. Gminna Spółka Wodna w Rojewie - kwota 5.000,00 zł przeznaczona na dofinansowanie prac związanych z konserwacją rowów melioracyjnych.
II. Dotacje celowe na wydatki majątkowe
1. Gminny Zakład Opieki Zdrowotnej w Rojewie - kwota 9.200,00 zł z przeznaczeniem na wymianę pieca c.o. miałowego.
Projekt
Załącznik nr 9 do Uchwały
Rady Gminy Rojewo
nr .................. z dnia ............
Planowane wydatki do wykorzystania
przez sołectwa gminy Rojewo
1. Dąbie-Leśnianki - 500,00 zł
2. Glinki-Jurancice - 500,00 zł
3. Glinno Wielkie-Osieczek-Jarki - 500,00 zł
4. Jaszczółtowo-Jezuicka Struga - 500,00 zł
5. Liszkowice-Stara Wieś - 500,00 zł
6. Liszkowo-Budziaki - 2.240,00 zł
7. Mierogoniewice - 814,00 zł
8. Osiek Wielki-Dąbrowa Mała - 500,00 zł
9. Płonkowo - 910,00 zł
10. Płonkówko - 878,00 zł
11. Rojewo - 1.825,00 zł
12. Rojewice-Zawiszyn - 665,00 zł
13. Ściborze - 1.334,00 zł
14. Wybranowo - 1.742,00 zł
15. Żelechlin - 562,00 zł
16. Dobiesławice - 1.050,00 zł
17. Topola - 980,00 zł
16.000,00 zł
Projekt
Załącznik nr 4 do Uchwały
Rady Gminy Rojewo
Nr ....................... z dnia ....................
Plan przychodów i wydatków
Gminnego Funduszu Ochrony Środowiska
na 2004 rok
Przychody
Dział 900 - Gospodarka komunalna i ochrona środowiska
Rozdział 90011 - Fundusz Ochrony Środowiska i Gospodarki Wodnej
Treść Kwota
Stan na początek roku 20.646,00 zł
§ 2960 - przelewy redystrybucyjne 17.892,00 zł
RAZEM : 38.538,00 zł
Wydatki
Dział Rozdział § Treść Kwota
900 Gospodarka komunalna i ochrona środowiska 38.538,00
90011 Fundusz ochrony środowiska i gospodarki wodnej 38.538,00
4210 Zakup materiałów i wyposażenia 7.500,00
4300 Zakup usług pozostałych 9.538,00
6110 Wydatki inwestycyjne funduszy celowych 20.000,00
Dofinansowanie oczyszczalni przydomowych stan środków na 31.12.2004r. 1.500,00
RAZEM : 38.538,00